FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour incheie parteneriatul cu Ogilvy Romania

Carrefour incheie parteneriatul cu Ogilvy Romania

Dupa zece ani de colaborare, Carrefour isi incheie parteneriatul cu compania de comunicare Ogilvy Romania, ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe.

"Carrefour a fost un business castigat local pentru care am obtinut rezultate exceptionale de-a lungul celor 10 ani. Cu toate acestea, in mod aproape ironic, trebuie sa ne despartim de un partener drag noua intr-un context internationa", a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.

Colaborarea dintre Ogilvy si Carrefour a inceput inca de la lansarea Carrefour pe piata din Romania. Este unul dintre cele mai lungi parteneriate locale, colaborarea dintre cele doua echipe reusind sa aduca Carrefour in pozitia de cel mai puternic jucator de pe piata interna de retail, lider de piata, precum si numarul 1* in topul preferintelor romanilor si in topul calitatii (*conform primul studiu BrandRate ce analizeaza perceptia romanilor asupra centrelor comerciale).

La inceputul parteneriatului dintre cele doua echipe, conceptul de hypermarket era aproape inexistent in Romania. Timp de 10 ani, echipa Ogilvy Romania si Carrefour au dezvoltate impreuna campanii complexe, reusind sa pozitioneze Carrefour ca cel mai bun comerciant din Romania, intr-o categorie extrem de competitiva.

Printre campaniile dezvoltate de Ogilvy pot fi amintite campaniile de imagine  care au construit conceptul Carrefour - "In lupta cu preturile" - si nenumaratele campanii tactice, printre care lansarea cardului Carrefour Mastercard, lansarea serviciului Carrefour Voiaj sau campaniile pentru deschiderea celor 19 magazine Carrefour Express.

Comunicarea Carrefour a avut un succes in randul clientilor, la nivel national, contribuind la stabilirea unor recorduri. Un exemplu este Carrefour Orhideea care a devenit in scurt timp de la lansare magazinul cu cel mai mare trafic de clienti pe secunda dintre toate magazinele Carrefour din Europa.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content