Carrefour conduce detasat in topul celor mai activi retaileri in media
Carrefour, Lidl si eMag ocupa primele locuri in topul general al aparitiilor media in primele trei luni ale anului, potrivit mediaTRUST Romania. Astfel, Carrefour este retailerul care a inregistrat cele mai multe aparitii media‚ in intervalul 1 ianuarie – 31 martie 2014, 4.860 de materiale, cele mai multe dintre ele fiind in mediul online.
Locul doi, in topul general al aparitiilor media, este ocupat de Lidl cu 2.568 de mentiuni inregistrate. eMag a inregistrat 2.401 de mentiuni si ocupa locul trei in top. Pe locul patru se afla Auchan cu 2.388 de mentiuni, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Mega Image este in top cu 1.474 de mentiuni, iar Metro a inregistrat in primele trei luni 1.288 de materiale. Flanco este pe locul opt cu 1.199 mentiuni, urmat de Dedeman cu 969 mentiuni si Cora cu 954 mentiuni.
Clasamentul pentru principalele canale
La categoria discounteri, Lidl este brandul cel mai activ, din punct de vedere al numarului de materiale inregistrate, 2.568. Prezent pe piata din Romania din anul 1999, Billa ocupa locul doi in top cu 723 de materiale inregistrate in primele trei luni ala anului 2014. Profi este pe locul trei la categoria discounteri cu 701 materiale inregistrate, urmat de Penny Market XXL cu 649 mentiuni.
Carrefour conduce clasamentul la categoria hypermarket-uri cu 4.672 de materiale inregistrate pe toate mediile de difuzare, in intervalul 1 ianuarie-31 martie. Pozitia a doua este ocupata de Auchan cu 2.388 de materiale, urmat de Kaufland cu 1.680 de mentiuni. Cora a inregistrat in intervalul analizat 954 de mentiuni, iar Real 841 de mentiuni.
La categoria supermarket-uri, Mega Image conduce clasamentul cu 1.474 de mentiuni, urmat de Angst cu 662 mentiuni. Grupul olandez Spar, intrat pe piata romaneasca din 2005, este pe locul trei in top cu 359 de mentiuni. Pe locul patru de afla Carrefour Market cu 94 de materiale, urmat, la mica distanta, de Succes Nic Com cu 67 de mentiuni.
Distributia materialelor pe tipuri de media
In ceea ce priveste distributia materialelor pe tipuri de media, din cele 30.442 de mentiuni inregistrate in perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, aproximativ 80% au fost in mediul online. Retailerii de pe piata romaneasca au inregistrat cele mai multe aparitii in mediul online (27.328 mentiuni), urmat de presa scrisa (1.773 mentiuni), televiziuni (1.170 mentiuni) si radiouri (170 mentiuni).
Despre raport
Analiza a luat in calcul publica?iile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST in perioada 1 ianuarie - 31 martie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro. mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.
Adaugă comentariu nou