Carpatina se relanseaza si intra pe segmentul apei plate
Carpatina a dezvoltat o campanie de relansare impreuna cu agentia 23 Communication Ideas si a anuntat, de asemenea, intrarea pe segmentul apei plate cu ambalaje PET de 0.5L, 2L si 5L. Astfel, brandul ajunge la o acoperire a tuturor celor trei segmente mari din piata apei minerale: plata, carbogazoasa si usor carbonatata (light).
Campania de relansare, care a debutat in iulie, introduce o serie de spoturi, dintre care “Minutul de sanatate” si “Telenovela”. Noul concept de comunicare se aliniaza valorilor brandului Carpatina si este menit sa evidentieze calitatea acestuia de a vorbi despre oameni si mai putin despre produsul sau. Spot-urile TV gandite sub platforma Carpatina TV fac parte dintr-un plan mai amplu de comunicare a brandului Carpatina, care va include, de asemenea, promovare in mediul online si prin SMS. Campania inceputa recent pe TV va continua pe parcursul anului cu alte executii, sub forma unor emisiuni in cadrul platformei Carpatina TV.
“Carpatina vorbeste oamenilor despre spiritul celei mai frumoase varste, pe care ar trebui sa-l pastram intact cat de mult putem. Bogatia de insight-uri specifice varstei ne-au dus la o lista impresionanta de subiecte, asemeni unei grile TV, care acopera toate nevoile audientei sale prin emisiuni diferite. De aici si Carpatina TV - un post de televiziune fictiv, care abordeaza intr-o cheie amuzanta temele serioase ale varstei mijlocii” a explicat Laurentiu Semeniuc, Partener 23.
23 Communication Ideas este un shop de idei condus de Bogdan Naumovici si axat pe oferirea de solutii de comunicare preponderent neconventionale.
Carpatina este o apa imbuteliata de compania Carpatina S.A
Adaugă comentariu nou