FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Campanie pentru real,-Hypermarket marca Graffiti BBDO

Campanie pentru real,-Hypermarket marca Graffiti BBDO

Reteaua de retail real,- va derula in urmatoarea perioada o campanie integrata de imagine - "Calitate la preturi neasteptate", semnata de agentia de publicitate Graffiti BBDO.

Conceptul campaniei, potrivit reprezentantilor celor doua companii, este declinat din pozitionarea real,- ca retailerul care nu uita ce este cu adevarat important pentru cumparatori - calitatea - in categoria de retail in care toti jucatorii sustin ca au cele mai mici preturi. Chiar pe timp de criza, romanii nu sunt dispusi sa isi schimbe stilul de viata si cauta alternative avantajoase pentru a nu face compromisuri, adaptandu-se noilor conditii fara a renunta la vechile lor obiceiuri de consum. Iar in aceasta situatie,  real,-  ofera solutia optima: produse de calitate la preturi neasteptate.

"real,- a mizat pe calitate in strategia de vanzari folosind instrumentele comunicarii emotionale. Acum, in al treilea an de colaborare cu Graffiti s-a ivit ocazia unei noi provocari, in conditiile in care dorim sa ne pozitionam de aceasta data pe piata nu numai ca retailer ce ofera calitate, dar si preturi deosebit de competitive. Nu este simplu sa faci marketing mizand pe calitate in procent de 100% si nu pe pret, criteriu care de cele mai multe ori primeaza in decizia de cumparare. Tocmai de aceea ne-am concentrat toate eforturile pentru a oferi in mod surprinzator, produse de calitate la preturi neasteptate" explica Stefan Runcanu, Directorul de Marketing, real,- Hypermarket.

Campania se desfasoara printr-un mix de media care cuprinde TV, radio si proiecte speciale in magazin, aceasta reprezentand prima parte dintr-o serie de executii de imagine care vor introduce diverse promotii de pret pentru diverse game de produse.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content