FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Campanie noua de imagine pentru pastele Pambac

Campanie noua de imagine pentru pastele Pambac

Pambac SA a dat startul unei campanii nationale de imagine pentru pastele Pambac,  care raspunde la eterna si presanta intrebare „Ce gatesti cand te grabesti?”, atat prin produsele sale,  cunoscute  de multa vreme pe piata, cat si prin retetele cu paste Pambac,  potrivite pentru cele mai diverse ocazii.  Campania se va derula pana la finalul anului in magazine, pe TV si in online.

Inca de la finele anului trecut, Pambac Bacau  a planuit  ca  in 2012  sa scoata din nou  la scena deschisa clasicele paste Pambac si sa le prezinte in  hainele noi, pe care brandul si produsul le probasera deja incepand cu primavara anului 2011. Campania planificata la acel moment isi propunea sa faca din pastele Pambac cea mai activa si mai  vizibila marca  de pe scena nationala a pastelor fainoase. Pentru acest lucru, compania a organizat o licitatie care a fost castigata de  Headvertising pentru creatie si strategie, si de Starcom MediaVest (parte a grupului Leo Burnett), pentru serviciile media offline si online.
Pambac este  unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata nationala de paste fainoase, morarit si panificatie, care detine in portofoliu brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, K7, Ador-gustul de acasa, Megafort, Patishop si PuuFuuLet.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content