Campanie noua de imagine pentru pastele Pambac
Pambac SA a dat startul unei campanii nationale de imagine pentru pastele Pambac, care raspunde la eterna si presanta intrebare „Ce gatesti cand te grabesti?”, atat prin produsele sale, cunoscute de multa vreme pe piata, cat si prin retetele cu paste Pambac, potrivite pentru cele mai diverse ocazii. Campania se va derula pana la finalul anului in magazine, pe TV si in online.
Inca de la finele anului trecut, Pambac Bacau a planuit ca in 2012 sa scoata din nou la scena deschisa clasicele paste Pambac si sa le prezinte in hainele noi, pe care brandul si produsul le probasera deja incepand cu primavara anului 2011. Campania planificata la acel moment isi propunea sa faca din pastele Pambac cea mai activa si mai vizibila marca de pe scena nationala a pastelor fainoase. Pentru acest lucru, compania a organizat o licitatie care a fost castigata de Headvertising pentru creatie si strategie, si de Starcom MediaVest (parte a grupului Leo Burnett), pentru serviciile media offline si online.
Pambac este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata nationala de paste fainoase, morarit si panificatie, care detine in portofoliu brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, K7, Ador-gustul de acasa, Megafort, Patishop si PuuFuuLet.
Adaugă comentariu nou