FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Campanie Kraft Foods Romania pentru intregul portofoliu de biscuiti

Campanie Kraft Foods Romania pentru intregul portofoliu de biscuiti

Kraft Foods Romania deruleaza o campanie care include intregul portofoliu de biscuiti al companiei (belVita, TUC, Milka si OREO), denumita "Castiga o BISCamera in stilul tau!", pana pe data de 15 iulie.

In joc sunt patru premii mari si peste 1.000 de premii mai mici.
Castigatorul fiecaruia dintre cele patru premii mari se va intalni cu un decorator profesionist si isi va putea amenaja camera dupa propriile dorinte, in limita unui buget de 3.000 de euro. „Fiecare dintre noi isi doreste sa aiba un loc al lui care sa il reprezinte, care sa ii exprime personalitatea. Intr-o lume plina de alegeri, deciziile noastre in calitate de consumatori ne definesc. De aceea, ne-am gandit ca aceasta campanie sa vina in intampinarea dorintelor consumatorilor nostri si sa le ofere, prin intermediul marcilor de biscuiti belVita, TUC, Milka si OREO, posibilitatea sa isi decoreze o camera potrivit personalitatii lor”, declara Andreea Bogdan, Brand Manager Biscuiti la Kraft Foods Romania.

Pe langa cele patru premii mari in valoare totala de 12.000 de euro, fiecare participant poate castiga 310 seturi pentru mic dejun si biscuiti belVita, 310 mouse-uri optice impreuna cu biscuitii TUC, 310 seturi de lumanari parfumate si biscuiti Milka, precum si 310 covorase pentru copii, alaturi de biscuitii OREO.

Mecanismul de participare este unul simplu: fiecare participant trebuie sa trimita codul promotional de pe pachetele participante de biscuiti belVita, Milka, Tuc sau OREO prin SMS la 1878 sau sa il inscrie online pe www.biscuitiimei.ro.

Campania are sustinere media completa, utilizand multiple canale de comunicare: TV, internet si comunicare dedicata in magazine.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content