Campanie de comunicare pentru noua gama de branza proaspata Raraul | Progresiv

Albalact a lansat campania de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul, la scurt timp dupa ce noile produse au aparut pe raft.Campania de comunicare TV pentru noul portofoliu se va desfasura la nivel national si este completata cu machete de presa, activitati de PR si activitati de trade marketing si online. Campanie de comunicare pentru noua gama de branza proaspata Raraul

“Anul acesta, ne propunem sa avem o comunicare continua pentru cele mai importante produse din noua gama, printr-o platforma integrata care sa scoata in evidenta atat valorile si personalitatea brand-ului, dar si beneficiile emotionale si rationale. Obiectivul nostru este sa crestem notorietatea brand-ului Raraul si sa devenim un jucator important in topul brand-urilor pe piata de branza de vaci”, a declarat Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu&Raraul la Albalact.

Branza de vaci Moldovita, promovata in spot-ul TV

Albalact a ales sa dea startul campaniei cu branza de vaci Moldovita, pentru ca este o reteta originala menita sa devina “vedeta” portofoliului de branza proaspata de vaci Raraul. Campania continua conceptul de comunicare care a propulsat brand-ul Raraul la nivel national in 2010 si evidentiaza aceleasi valori de baza ale brand-ului: naturalete, prospetime, frumusete, gust unic din Bucovina, iesiri in natura.

De curand, Albalact a extins portofoliul de branzeturi sub brandul Raraul si a adus pe piata cinci sortimente noi de branza proaspata de vaci. Odata cu noua gama, producatorul a introdus o reteta proprie originala - branza de vaci Moldovita, un amestec de branza de vaci cu smantana si putina sare, atat cat s-o faca mai gustoasa.
Pornind de la reteta de branza de vaci Moldovita, compania a dezvoltat inca doua sortimente – branza de vaci cu ceapa si branza de vaci cu ardei gras. Nu putea lipsi din portofoliu un produs clasic cunoscut de toata lumea, branza de vaci cu smantana Fagaras. In gama mai exista si branza de vaci pentru placinte si prajituri. Albalact mai pregateste lansarea altor sortimente de branza proaspata de vaci, unele dintre ele in premiera pe acest segment.

Albalact ocupa in prezent locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania, avand o traditie de peste 40 de ani pe piata romaneasca. In prezent, brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 27,7% in valoare (conform datelor de piata Nielsen, Decembrie 2011 - Ianuarie 2012), dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de 18,5% in valoare (conform datelor Nielsen, Decembrie 2011 - Ianuarie 2012). Compania este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul omonim De Albalact, cu o cota de 27,6% in valoare (conform sursei citate anterior).
In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand pachetul majoritar de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Astazi societatea este specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

 
 

 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...