FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Campanie Ciuc Premium dedicata prieteniei

Campanie Ciuc Premium dedicata prieteniei

Ciuc Premium, marca de bere din portofoliul Heineken Romania, beneficiaza de o noua campanie de imagine, dezvoltata de agentia de brand Ogilvy& Mather.

Campania este derulata la nivel national pe canalele TV, in outdoor si in presa scrisa si reprezinta o celebrare a prieteniei autentice, ca mesaj esential al brandului Ciuc Premium.

Aceasta pune in valoare noua  pozitionare a marcii, care se centreaza in jurul ideii de autenticitate intr-o lume moderna, autenticitate interpretata in contextul prieteniei.

Ciuc Premium vorbeste despre prietenia fireasca, sincera si trainica, intalnita din ce in ce mai rar, dar pretuita de publicul-tinta al marcii, de prietenia adevarata in numele careia ai fi in stare sa faci eforturi iesite din comun. Aceasta este diferenta intre prietenia sustinuta de Ciuc Premium si prietenia tip "iesit la terasa" si atat.
Evident ca aceasta prietenie autentica se manifesta si in contextul consumului de bere (ba chiar acesta este unul dintre cadrele predilecte de manifestare a sa), iar noua campanie incearca sa o surprinda cu o nota de bunadispozitie si umor specifice comunicarii in categoria berilor, explica reprezentantii Ogilvy& Mather.  

Campania consta intr-o serie de executii care functioneaza ca o enciclopedie ilustrata, definind vizual cu ajutorul sticlelor de bere intelesurile conceptului de prietenie autentica in acceptiunea marcii Ciuc Premium.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content