FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Campania “Indrazneste sa fii tandru” a crescut intentia de cumparare pentru produsele Kraft

Campania “Indrazneste sa fii tandru” a crescut intentia de cumparare pentru produsele Kraft

Milka demareaza o noua promotie denumita “Indrazneste sa o primesti pe Milka in viata ta”, care va incepe pe 1 mai si se va desfasura timp de 11 saptamani. Promotia are loc atat in comertul traditional, cat si in retailul modern, si beneficiaza de sustinere media integrata.

“Vom continua sa comunicam pe platforma “Indrazneste sa fii tandru” care nu este doar o strategie de moment, ci una pe termen lung. De altfel, de cand am lansat aceasta campanie – umbrela, in septembrie anul trecut, studiile noastre arata o crestere de 6 puncte procentuale a intentiei de cumparare pentru produsele noastre”, precizeaza Vlad Teiosanu, Marketing Assistant Milka si Toblerone. “Avem foarte multe planuri pentru anul acesta din punct de vedere al activitatilor de marketing pentru ca ne dorim sa incurajam consumul si sa ajutam categoria sa revina la nivelul din anii trecuti”, mai precizeaza Doina Cavache, Corporate Affairs Manager Kraft Romania.

Consumatorii se pot inscrie la noua promotie prin inregistrarea codurilor de pe ambalajele produselor, prin SMS la 1850 sau pe site-ul www.orasultandretii.ro. Pe langa premiile instant – aparate foto, biciclete, esspresoare de cafea, laptopuri sau scutere – exista si premii saptamanale garantate care se acorda primilor 100 de participanti cu cele mai multe coduri inscrise din fiecare saptamana a promotiei. De asemenea, consumatorii pot castiga si premii digitale garantate pentru fiecare cinci coduri inscrise pe www.orasultandretii.ro. Marele premiu valoreaza 10.000 de euro, iar pentru a intra in extragerea finala trebuie trimise cel putin doua coduri. Valoarea totala a premiilor se ridica la peste 107761 lei.

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita. In Romania, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea, ciocolata si biscuiti, potrivit declaratiilor companiei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content