FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Brandul Savo, preluat de Unilever printr-o tranzactie internationala

Brandul Savo, preluat de Unilever printr-o tranzactie internationala

Unilever a anuntat ca va achizitiona de la Bochemie brandul SAVO si alte marci (Biolit, Diffusil, etc). Bochemie va continua insa fabricarea produselor SAVO in locatia sa din Bohumín, Cehia.

Portofoliul SAVO include o gama larga de produse de ingrijire a locuintei si dezinfectanti, astfel incat achizitia va extinde portofoliul Unilever pe categorii precum produse pe baza de hipoclorit pentru dezinfectarea generala a locuintei si curatarea mucegaiului, produse fara hipoclorit specializate pentru bucatarie, baie si alte nevoi specifice. Toate brandurile achizitionate vor continua sa fie distribuite in Cehia si Slovacia, precum si in Ungaria, Romania si pe alte piete din Europa Centrala si de Est.

“Unilever investeste constant in consolidarea brandurilor si este in cautarea unor oportunitati pe piata. Aceasta achizitie este valoroasa pentru noi, avand in vedere ca brandurile sunt foarte  cunoscute si sunt pozitionate bine pe piata. Ele vor beneficia de puterea marketingului si de resursele Unilever”, a declarat  Florin Trandafirescu, General Manager Unilever Cehia si Slovacia.
Tranzactia presupune preluarea a 100% din actiunile subsidiarei Bochemie, HomeBrands, insa nu vizeaza activitatile Bochemie care au in vedere produse chimicale specifice, acestea continuandu-si activitatea fara schimbari.

Bochemie va continua sa produca produsele SAVO in fabrica de la Bohumín, in baza unui contract de productie.
“Tranzactia reprezinta pentru noi o recunoastere a eforturilor depuse, pe termen lung, de catre angajatii. Bochemie, pentru dezvoltarea unor branduri locale puternice. Bochemie se va concentra pe dezvoltarea afacerii cu produse chimicale specifice”, a afirmat Miloslav Vodi?ka, CEO-ul Bochemie.
Achizitia trebuie aprobata de catre autoritatile de concurenta.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content