FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Brand Support aniverseaza 4 ani pe piata serviciilor de trade marketing

Brand Support aniverseaza 4 ani pe piata serviciilor de trade marketing

Agentia independenta de trade marketing Brand Support, infiintata de catre Stefania si Ionut Harabagiu, a implinit 4 ani. Afacerea, pornita cu o investitie intiala de  50.000 de euro si doi clienti, a evoluat constant in tot acest timp si a adunat in portofoliu un numar de aproximativ 25 de branduri ale unor jucatori importanti din FMCG si alte industrii.

„Am inceput ca agentie specializata in trade marketing intr-o perioada in care criza economica incepea sa isi faca simtita prezenta si in tara noastra si in care bugetele de marketing incepeau sa se subtieze. Era asadar nevoie de „altceva” pentru promovare, iar noi am crezut si credem in continuare ca un brand se poate construi si in store” a declarat Stefania Harabagiu, fondator Brand Support.

 

Business-ul s-a triplat din 2008 pana in 2011, atat din punct de vedere al cifrei de afaceri cat si ca numar de oameni ai agentiei.

Din 2012 agentia s-a repozitionat pe piata, astazi fiind o agentie de publicitate cu servicii integrate, pastrand focusul pe BTL si trade marketing.
Brand Support ofera servicii de strategie, concept, creatie si inovatie in BTL, activare consumer, programe si strategii de fidelizare, trade si consumer, programe de vizibilitate integrate, programe de informare in domenii specializate, programe inovative cross-category.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content