Borsec, cel mai apreciat brand FMCG romanesc in mediul online
Cea de-a sasea editie a studiului Leading Brands, prezentat in cadrul conferintei Digital Marketing Forum, a dezvaluit care sunt cele mai vizibile si apreciate branduri romanesti asa cum sunt ele percepute de utilizatorii de Internet.
In urma studiului online realizat de Gemius, brandurile romanesti Dacia si Borsec ocupa primele doua locuri la capitolul cele mai prezente branduri pe interne, cele mai populare si cele mai de incredere branduri romanesti, la fel ca si anul trecut. In topul celor mai prezente branduri pe Internet, din piata FMCG mai sunt prezente marcile Ursus, Dorna, Gerovital, Famec si Rom (ciocolata).
Comparativ cu anii anteriori, pentru utilizatorii de Internet din Romania a crescut importanta faptului ca serviciile/produsele brandurilor sa fie inovative, in timp ce a scazut ponderea notorietatii in calcului indicelui ce defineste un brand de succes. In ceea ce priveste caracteristicile care definesc prezenta online a unui brand, fata de anii precedenti, utilizatorii de Internet care au participat la studiu aloca o importanta mult mai mare posibilitatii de achizitionare a produselor sau serviciilor online.
„Prezenta online devine tot mai complexa avand multe touch pointuri in care utilizatori intra in contact cu brandurile si de aceea devine tot mai greu sa evaluam activitatile prestate. Un punct bun de plecare in aceasta evaluare este studiul Leading Brands ce ne permite sa vedem evolutia brandurilor in mediul online pe termen lung.” declara Catalin Emilian, country manager Romania & Moldova al Gemius.
Originara din Polonia, firma de consultanta si cercetare online Gemius s-a extins in Europa si Orientul Mijlocu si momentan opereaza in 30 de tari.
Adaugă comentariu nou