FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Billa Romania, crestere organica in 2012

Billa Romania, crestere organica in 2012

Reteaua Billa Romania a inregistrat o crestere organica (in termeni comparabili) a vanzarilor in 2012, pana in acest moment, comparativ cu anul anterior, unul din factori fiind proiectul de remodelare a magazinelor mai vechi, potrivit Soranei Georgia, CEO-ul companiei.

„Cifrele arata foarte bine, ceea ce inseamna ca strategia noastra de a merge cat mai aproape de zonele locuite este una foarte buna. Atat magazinele remodelate cat si unitatile nou deschise au performante foarte bune”, a declarat Sorana Georgia.
In acest an, retailerul a anuntat finalizarea proiectului de modernizare a doua supermarketuri din Bucuresti, amplasate in cartierele Drumul Taberei si Titan. Investitiile totale in aceste unitati au fost de circa un milion de euro.
De asemenea, reteaua a bifat cinci locatii noi pana in acest moment, ajungand la un numar de 66 de magazine operationale.

Planurile de expansiune prevad cel putin cinci deschideri de unitati in ultimele 4 luni din an.
„Planul nostru este de a avea 71 de supermarketuri operationale la finalul lui 2012, dar am putea incheia anul chiar cu mai multe unitati. In 2013 vrem sa avem cel putin ritmul de extindere din acest an”, a mai spus CEO-ul Billa Romania.
Supermarketurile Billa, la nivel local, au suprafete de vanzare medii cuprinse intre 600 si 1500 de metri patrati. Oficialul retailerului a mai mentionat ca, daca amplasarea este foarte buna, compania ar putea lua in calcul si suprafete de vanzare de 300 de metri patrati.

Saptamana austriaca la Billa

Billa este o retea de origine austriaca, detinuta de grupul german Rewe. Acesta mai opereaza in Romania si reteaua de discountere Penny Market.
Astazi, retailerul a deschis Saptamana Austriaca la Billa, un eveniment care va avea loc in perioada 6-12 septembrie in toate cele 66 de magazine ale retelei de pe piata romaneasca. Acest eveniment promoveaza puternic produsele de origine austriaca, iar la finalul perioadei mentionate va avea loc o tombola pentru clienti. Astfel, toti clien?ii Billa care achizitioneaza produse austriece intre 6 si 12 septembrie vor fi inscrisi intr-o tombola cu premii atractive: 6 excursii la Wildschonau in Tirol, care includ combustibilul ?i cazarea, 5 zboruri pentru 2 persoane la Viena si o serie de premii specifice regiunii Tirol.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content