FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Billa lanseaza o marca proprie de alimente proaspete romanesti

Billa lanseaza o marca proprie de alimente proaspete romanesti

Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni.

  „Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, din Romania!”, a declarat Sorana Georgia, Director General al Billa Romania.

Incepand din luna septembrie, clientii Billa pot cumpara legume si fructe romanesti ambalate sub noul brand Bun, din Romania!, urmand ca gama de produse sa fie extinsa pe viitor si cu alte sortimente proaspete. Produsele vor fi semnalizate in magazine prin elemente traditionale romanesti, reprezentative pentru valorile acestui brand.  

Parteneriate cu furnizori locali

Strategia Billa Romania are la baza dezvoltarea de parteneriate cu cat mai multi producatori si comercianti locali din dorinta de a satisface nevoile si preferintele clientilor sai. „Prin Bun, din Romania!", Billa isi indeamna clientii sa sustina economia locala prin consumul produselor naturale romanesti”, potrivit reprezentantilor companiei.

Odata cu lansarea marcii proprii Bun, din Romania! Billa si-a consolidat parteneriatele pe care le are cu producatorii locali din agricultura si intentioneaza de asemenea sa-si mareasca numarul de parteneri. In prezent compania colaboreaza cu 19 furnizori romani.

Aceasta directie strategica de colaborare cu producatorii locali s-a concretizat si pana acum prin prezenta unei game variate de produse romanesti in cadrul magazinelor Billa din toata tara.

Billa este detinuta de grupul Rewe International AG si este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucurestei. In prezent, retailerul opereaza 82 de magazine in cele mai importante orase din tara. In anul 2013 Billa Romania a inrgeistrat o cifra de afaceri de 308 milioane de euro.  

Alte proiecte in segmentul marca privata de produse „made in Romania” dezvoltate de retailerii internationali prezenti pe piata locala sunt: Gusturi romanesti (Mega Image), Traditia Gustului (Cora), Drag de Romania (Carrefour), Hanul Boieresc sau Gasa Gustului (ambele de la Penny Market).

Citeste mai multe despre brandurile proprii de produse romanesti ale retailerilor aici.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content