FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Billa a adunat 100.000 de fani pe Facebook in 7 luni

Billa a adunat 100.000 de fani pe Facebook in 7 luni

Reteaua de supermarketuri BILLA Romania a anuntat depasirea pragului de 100.000 de fani pe Facebook. Pagina oficiala a retailerului a fost creata la inceputul lunii aprilie 2012 odata cu lansarea campaniei de colectionare de stickere “Recorduri in lumea animalelor”.

Pagina de Facebook a BILLA Romania a sustinut in mediul online cele mai importante campanii derulate de catre lantul de supermarketuri. „Crearea paginii de Facebook a reprezentat un pas firesc in evolutia comunicarii brandului BILLA Romania si este o componenta importanta a mixului de marketing. Ne-am dorit sa comunicam cu fanii nostri si in mediul online si sa agregam o comunitate unita, ceea ce s-a intamplat extrem de repede si ne bucura ca acum avem alaturi peste 100.000 de utilizatori. Suntem constienti de importanta acestui mediu de comunicare si intentionam sa il folosim in continuare la adevaratul sau potential”, spune Sabin Fane, Directorul de Marketing al BILLA Romania.
In campania „Recorduri in lumea animalelor”, clientii retelei au putut folosi pagina oficiala de Facebook a acesteia pentru a face schimb de stickere pentru completarea cataloagelor de promotie.

23.000 de utilizatori ai aplicatiei de Facebook

Odata cu lansarea noii platforme de comunicare si introducerea personajului central, Giuseppe Daddio, a fost implementata si prima aplicatie de Facebook. Aceasta a fost utilizata de peste 23.000 de utilizatori in numai 4 saptamani.
Totodata, pagina a fost utilizata pentru comunicarea promotiilor si ofertelor speciale, a deschiderilor de noi magazine, dar si pentru a raspunde cat mai rapid tuturor solicitarilor directe ale clientilor.

In retail, cel mai activ jucator pe Facebook este reteaua Lidl,care numara in prezent circa 700.000 de utilizatori.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content