FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Belvita Start, noii biscuiti cu cereale de la Kraft Foods

Belvita Start, noii biscuiti cu cereale de la Kraft Foods

Kraft Foods a lansat in Romania gama Belvita Start - biscuitii cu cereale integrale, conceputi pentru micul dejun.

Potrivit reprezentantilor companiei, noua gama contribuie la conturarea unui segment mai putin exploatat in Romania si se diferentiaza de celelalte produse  prin faptul ca elibereaza treptat carbohidrati timp de patru ore. 
Biscuitii Belvita Start sunt disponibili pe piata din Romania in trei variante de arome: 4 Cereale si Lapte - contine lapte si 4 tipuri de cereale: grau, secara, orz si ovaz, Cereale si Fructe - contine fructe uscate (stafide, mere, portocale, caise, piersici) si diferite tipuri de cereale (grau, secara, orz si ovaz), Cereale si Ciocolata - contine cacao si diferite tipuri de cereale (grau, secara, orz si ovaz).

Biscuitii Belvita Start sunt disponibili pe piata din Romania in pachet de 50 g (ambalat individual care contine patru biscuiti) si cutie de 300 g (care contine sase pachete de cate 50 g, pentru consumul in familie). Pretul recomandat al produselor este de  7,5 lei pentru varianta de 300 g si 1,5 lei pentru cea de 50 g.

Lansarea Belvita Start este sustinuta printr-o campanie de comunicare integrata ce include: TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activitati in cadrul magazinelor, precum si o campanie ampla de sampling, in principalele 10 orase din Romania.

Distributia noului produs a inceput cu magazinele moderne, urmand ca in aproximativ o luna sa fie extinsa si la nivelul retailului traditional.

 "Belvita Start sunt o alternativa deliciosa la optiunile actuale pentru micul dejun, fiind disponibili in pachete de cate patru biscuiti ambalati individual - asigurandu-se astfel controlul portiilor consummate - de care te poti bucura oriunde, la birou, in masina sau in parc", a declarat Maria Burnuz, Brand Coordinator Biscuits.

Decizia de a lansa gama Belvita Start in Romania a fost luata in urma unor studii privind comportament de consum pentru micul dejun. Un studiului Omnibus arata ca 25% dintre romani iau micul dejun mai rar de o data pe saptamana, iar acestia sunt in mod special tinerii cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani. Majoritatea dintre ei invoca lipsa de timp sau faptul ca nu pot manca la o ora atat de matinala. De asemenea, pentru aproape 2 romani din 10 micul dejun ar putea fi servit si la locul de munca. Romanii au descris micul dejun ideal ca avand in componenta sa lapte, fructe si legume, dar si alte produse lactate si cereale.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content