FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Beck's a dezvoltat un proiect de augmented arhitecture in centrul Capitalei

Beck's a dezvoltat un proiect de augmented arhitecture in centrul Capitalei

Pornind de la ideea campaniei “Vezi dincolo de eticheta”, brandul Beck’s a creat un experiment outdoor la kilometrul zero al Bucurestiului: primul proiect de augmented arhitecture din Romania sub forma unui mash-up intre 4 artisti locali si 4 artisti internationali.

In sticla Beck’s de 4 metri amplasata in fata Fantanii de la Universitate se afla o plasma, iar cei care vor sa vada dincolo de eticheta trebuie sa paseasca in interiorul sticlei si sa priveasca in jurul lor prin eticheta pentru a vedea animatiile care dau viata si culoare cladirilor din jur.

„Becks a fost intotdeauna un deschizator de drumuri, prin toate proiectele pe care le-a realizat de-a lungul istoriei sale lungi. Acest spirit inovator si nonconformist ne-a inspirat sa redesenam strazile din centrul Capitalei, sa impartasim cu iubitorii de Becks o experienta unica. Este prima aplicatie de augmented architecture de acest tip. Imaginile sunt realizate de artisti locali, dar elemente din etichetele create de artistii internationali, aflate acum pe sticlele de Becks, sunt integrate in experienta vizuala. Demonstram astfel ca arta poate exista oriunde, sub orice forma”, a declarat Mihai Bonca, Directorul de Marketing al Bergenbier S.A.

Beck’s va pastra sticla de 4 metri in locatia de la Universitate pana la sfarsitul lunii aprilie.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content