FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Bavarom continua extinderea pe segmentul berii fara alcool

Bavarom continua extinderea pe segmentul berii fara alcool

In primele trei luni ale lui 2010 Bavarom a inregistrat o crestere de 60 procente pe segmentul berii fara alcool, fata de acceasi perioada a anului trecut, anume 148.000 de litri, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.

"Cresterile importante pe care le-am inregistrat la inceputul anului din vanzarea de bere fara alcool ne determina sa fim optimisti in ceea ce priveste realizarea targetului pe care ni l-am propus pentru acest an, pe aceasta zona", declara Costin Ghindea director general Bavarom.

Compania si-a stabilit ca obiectiv pentru 2010 dublarea cotei de piata pe segmentul de bere fara acclool, la 3,6% din consumul total de bere fara alcool. "Desi studiile sunt foarte vagi pe aceasta nisa, ne bazam in estimarea noastra pe o tendinta din ce mai evidenta in ceea ce priveste educarea consumului din tara noastra. In plus, cresterea noastra se bazeaza si pe consolidarea vanzarilor pe zona HoReCa. Daca anul trecut anuntam o pondere a vanzarilor 70/30 retail/HoReCa, la inceputul anului am reusit, prin efortul echipei de vanzari, sa modificam valoarea la un nivel de 65/35", adauga Costin Ghindea.

In categoria "bere fara alcool" intra o serie de sortimente care sunt prezente si pe piata din Romania si anume: berea fara alcool "clasica", berea fara alcool cu arome naturale - Ready to Drink - RTD (ex. Bavaria Apple, Bavaria Peach, Bavaria Lemon, Bavaria Hibiscus).

"In primele trei luni, piata a raspuns bine la aceste sortimente, pe unele segmente inregistrand chiar si cresteri de 90 de procente, fata de aceeasi perioada anului trecut. Un motiv important care a determinat  aceasta dezvoltare este constientizarea, in special la nivelul publicului feminin, a faptului ca berea fara alcool, cu sau fara arome, este cea mai sanatoasa bautura naturala dupa apa minerala.

Cresterea volumului de vanzari pe primele trei luni se datoreaza si consumului din perioada sarbatorilor Pascale", precizeaza Costin Ghindea. La nivel general, pe primele trei luni, business-ul Bavarom a inregistrat, fata de aceeasi perioada anului trecut, o crestere de volum de aproximativ 45 de procente.

Pentru ca piata berii fara alcool se dezvolta intr-un ritm bun, "am hotarat ca din luna mai a acestui an sa deschidem o noua nisa, anume sa importam in Romania bere Bavaria nefiltrata fara alcool", declara Costin Ghindea. Produsul va intra in conturi si in HoReCa.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content