„Back to Cow”, noul spot TV Tetra Pak
Noua campanie integrata de comunicare Tetra Pak, semnata Mercury360, debuteaza in mediul TV, prin lansarea spot-ului „Back to Cow”. Campania are caracter educativ si va fi comunicata la nivel national, atat in presa, cat si prin actiuni de BTL si PR.
Lansat pe 25 mai 2009, spotul spune povestea laptelui UHT (Ultra High Temperature), oferind o explicatie fireasca a traseului pe care laptele la cutie il parcurge. Spotul evidentiaza provenienta naturala a laptelui la cutie si avantajele tehnologiei Tetra Pak.
„Povestea spotului e simpla si vine dintr-un insight si mai simplu: oamenii se tem de ceea ce nu inteleg si asa iau nastere o multime de mituri, cum sunt si cele pe tema laptelui la cutie. De aici nevoia de a explica, intr-un mod accesibil chiar si celor mici, de unde vine laptele UHT. Asa ca am ales animatia pentru a spune ca este vorba de aceeasi vacuta si de acelasi lapte de vaca, doar ca mult mai sigur”, spune Cristina Diaconescu, Group Creative Creative Director, Mercury360.
Tetra Pak este o companie globala, fiind prezenta in aproape toate statele lumii. Infiintata in 1951, Tetra Pak vine in intampinarea clientilor sai cu linii complete de procesare, ambalare si distributie, dar si cu echipamente independente. Compania livreaza sute de tipuri diferite de ambalaje din carton, proiecteaza echipamente si ofera servicii de intretinere a acestora.
Adaugă comentariu nou