Avans de 24% in T1 pentru compania de mystery shopping a theCONSULTANTS
Compania specializata in servicii de mystery shopping, Shoppers, parte a grupului theCONSULTANTS, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 24% in primul trimestru al anului fata de aceeasi perioada din 2011.
Astfel, daca in primele trei luni din 2011 compania a avut afaceri de 61.412 Euro, in 2012 aceasta a inregistrat in perioada similara venituri de 76.160 Euro. „Cresterea noastra se explica printr-o cota de piata mai mare pe plan local, precum si prin castigarea unor noi proiecte pe piete externe: Grecia, Cehia si Ungaria”, a declarat Adrian Barbu, CEO si Partener the CONSULTANTS.
La nivel de grup, in primele trei luni ale anului 2012 s-a inregistrat o cifra de afaceri de 123.408 Euro, fata de 101.230 Euro in perioada similara a anului trecut. Ponderea valorica cea mai mare, de 62 % apartine companiei Shoppers.
Grupul theCONSULTANTS ofera servicii integrate de consultanta prin intermediul celor patru companii ale grupului: Shoppers, The Consultants Troop (pregatirea personalului in servicii si vanzari), Powerlink ( evaluarea si potentarea performantei organizatiilor, pregatirea leaderilor) si Lovebrands (customer experience design si management). Infiintat in anul 2006, theCONSULTANTS a avut in 2011 o cifra de afaceri de 670.000 Euro, cu 24 de angajati.
Adaugă comentariu nou