FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Arnaud Dussaix, Carrefour: marca "No.1" devine Carrefour Discount

Arnaud Dussaix, Carrefour: marca "No.1" devine Carrefour Discount

Carrefour isi redefineste conceptul de marca proprie pe primul nivel de pret si transforma marca “No.1” in Carrefour Discount (vezi foto jos), a anuntat Arnaud Dussaix in cadrul conferintei Progresiv “Retailology: Ideas in Action”, desfasurate la Sinaia intre 20-22 martie.

Strategia de dezvoltare a marcilor proprii pe toate segmentele de pret este una dintre parghiile de crestere a categoriei utilizate de Carrefour în Romania, potrivit lui Dussaix. Compania realizeaza blind-teste si studii de consumator pentru toate lansarile noi sub marca privata, inainte de a le lista la raft.

In Romania, “No.1” este una dintre cele mai vechi si cele mai cunoscute marci private ale retelelor de magazine. Aceasta este o marca internationala a grupului Carrefour, fiind prezenta si pe alte piete pe care acesta opereaza. Reteaua franceza a adus-o in Romania in anul 2004 sub sloganul “Marca cea mai ieftina!”, avand initial o sortimentatie de 200 de SKU-uri.
Ulterior, ea a fost extinsa pe foarte multe categorii, atat food cat si non-food, acoperind in principal segmentele de mass-market.

La polul opus, brandurile premium dezvoltate la nivel de grup sub marci proprii acopera nise de piata. „Pe segmentul premium importam produse care nu exista pe piata locala”, a mai explicat Dussaix in cadrul prezentarii sale la conferinta Progresiv.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content