Aproape 1,3 mil. de voturi inregistrate in campania "PROFI te premiaza"
Editia a doua a campaniei “PROFI te premiaza”, desfasurata in perioada 13 august-15 noiembrie in reteaua de magazine de proximitate Profi, a inregistrat aproape 1,3 milioane de tichete inscrise de clientii retelei, fiecare dintre acestea reprezentând un vot pentru una din scolile inscrise in program. La finalul campaniei, retailerul a acordat premii constând in echipamente IT unui numar de 252 de scoli.
Campania de responsabilitate sociala “Profi te premiaza!” s-a desfasurat si in acest an in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Fiecare dintre cele 126 de magazine PROFI existente la momentul lansarii campaniei a acordat câte un premiu intâi (o retea compusa din 15 netbook-uri, un laptop si un router WiFi) si un premiu doi (un videoproiector).
“Am lansat campania “PROFI te premiaza!” din dorinta de a sprijini comunitatile in care suntem prezenti zi de zi prin magazinele noastre”, a declarat Pawel Musial, Directorul General al companiei PROFI Rom Food. “Avem convingerea ca cele 3632 calculatoare si 226 de videproiectoare donate scolilor in acesti doi ani an sporesc sansele unui viitor de succes pentru câteva sute de mii de copiii care locuiesc si se formeaza in vecinatatea magazinelor noastre”.
Campania “Profi te premiaza!” a fost sustinuta si de catre o parte dintre furnizorii mari ai retailerului Profi: Pepsi, Caroli, Gradina Bunicii, Lowi, Henkel, P&G, Primola, Magura, Kandia, Kremita, Autentic Rom, 7Days, Star, Lays, Giusto, Borsec, Baneasa, FrieslandCampina, Banat Bun, Cris-Tim, Colgate, Coseli, Olympic, Perfetti, Doncafe, Agrirom, Elgeka Ferfelis, Scandia Food, Unilver, CIA Aboliv, Aqua Carpatica, Defne Merve, Intel, Vodafone.
Adaugă comentariu nou