FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Anca Vizireanu se intoarce la METRO Cash & Carry Romania

Anca Vizireanu se intoarce la METRO Cash & Carry Romania

Incepand cu 1 octombrie 2009, Anca Vizireanu va prelua functia de Director Cumparari Produse Alimentare pentru METRO Cash & Carry Romania. Functia a fost ocupata pana in prezent de Bart Blomme, care va prelua o functie in cadrul METRO Cash & Carry International.

Anca Vizireanu si-a inceput cariera in cadrul METRO Cash & Carry Romania ca Analist Cumparari Produse Alimentare in decembrie 1996, preluand ulterior pozitiile de Coordonator Produse Alimentare si Manager Divizie Produse Alimentare Proaspete din cadrul METRO Cash & Carry Romania. In Septembrie 2005 s-a alaturat echipei real,- Romania in functia de Director Cumparari Produse Alimentare, iar din iulie 2007 detine actuala functie in cadrul METRO Group Buying Sediul Central.

Dl. Bart Blomme si-a inceput cariera in cadrul Makro Cash & Carry Belgia in noiembrie 2000 in functia de Analist Cumparari Carne, detinand apoi din iulie 2002 functia de Analist Cumparari Senior Produse Alimentare Proaspete. In mai 2005 a preluat functia de Manager Divizie Produse Alimentare Proaspete in cadrul METRO Cash & Carry Olanda, iar in mai 2007 a fost promovat Director Cumparari Produse Alimentare METRO Cash & Carry Bulgaria, inainte de a fi desemnat in pozitia actuala, in septembrie 2007.

METRO Cash & Carry Romania este o parte integranta a METRO Cash & Carry International. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
METRO Cash & Carry Romania este implicata activ in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Republica Moldova, unde in prezent opereaza cu 3 centre, 2 dintre ele fiind in Chisinau, iar al treilea in orasul Balti.

METRO Cash & Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 650 de magazine cash & carry. Cu peste 100,000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 33,1 miliarde Euro in 2008.
METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2008, vanzarile METRO Group au atins cifra de 68 miliarde Euro. Compania numara aproximativ 300.000 de angajati si opereaza in peste 2.200 de locatii din 32 de tari. Partea operationala a afacerii este desfasurata de diviziile de vanzari care opereaza independent pe piata: METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile Real; Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content