FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Albalact lanseaza Raraul, floarea laptelui din Bucovina

Albalact lanseaza Raraul, floarea laptelui din Bucovina

Albalact s-a lansat pe segmentul lapte cu marca Raraul, in variantele lapte UHT, 1 litru, semidegresat (1,5% grasime) si integral (3,5% grasime), in ambalaje ecologice Tetra Pak. Laptele Raraul face parte din gama de lactate sub acelasi nume, lansata de albalact dupa achizitionarea unui producator local. Sub aceeasi marca Albalact mai comercializeaza si o gama extinsa de branzeturi, aduse pe piata la sfarsitul anului trecut.

Prin lansarea lactatelor Raraul, Albalact transforma un brand local intr-un brand national, cu o noua imagine si un nou concept de pozitionare pe piata. Procesul de rebranding a inceput in 2009, cand Albalact a demarat productia de branzeturi Raraul, si a fost finalizat anul acesta, dupa ce compania a decis intrarea cu brandul Raraul intr-o noua categorie de lactate – laptele UHT.
Campania de comunicare TV pentru laptele Raraul se desfasoara la nivel national pana la 31 septembrie si este completata cu machete de presa, activitati de PR si de trade marketing. Bugetul investit depaseste 300.000 euro.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content