FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Albalact lanseaza primul iaurt dedicat barbatilor, Zuzu Max

Albalact lanseaza primul iaurt dedicat barbatilor, Zuzu Max

Producatorul Albalact aduce o inovatie in categoria iaurtului: primul produs care tinteste consumatorii barbati, Zuzu Max. Primele produse Zuzu Max au aparut deja in magazine, distributia in retail fiind demarata de putin timp. Lansarea coincide cu momentul desfasurarii Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia, iar compania intentioneaza sa promoveze aceasta noutate pe TV, in intervalele de maxima audienta (transmisiile meciurilor).

Noua gama Zuzu Max cuprinde varianta natur si varianta cu bucati de fructe (mere si pere, afine, mango, capsuni, etc). Design-ul de produs este unul masculin, simplu, si se diferentiaza de iaurturile Zuzu existente acum la raft. Varianta de iaurt natur se adreseaza exclusiv barbatilor, avand un continut mai mare de grasime, de 10%, si un ambalaj mare de 300 de grame, pe langa cel clasic de 140 g.

Pe piata romaneasca, iaurtul se numara printre cele mai competitive categorii din segmenul alimentelor. Cea mai mare miza a producatorilor de profil este cresterea consumului si a frecventei de consum, in conditiile in care Romania este inca departe de tarile din vest, dar si de cele din regiune (Bulgaria, Ungaria), cu un consum anual in jurul a 5kg/capita. Astfel, potentialul de crestere a categoriei este mare, atat in retailul traditional, cat si in cel modern.

Albalact detine in portofoliul de iaurturi brandurile Zuzu si Poiana Florilor si se numara printre primii trei producatori de iaurt din tara, alaturi de Danone si Friesland Campina. Compania este lider de piata in sub-categoria iaurtului dietetic, cu Zuzu.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content