Albalact a investit peste 8 mil. euro in lansarea de noi produse | Progresiv

Producatorul de lactate Albalact a alocat peste 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, judetul Alba, investitiile fiind gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe diverse segmente de piata. Cea mai mare parte a fondurilor au fost utilizate pentru achizitia unei noi linii de ambalare a iaurturilor, care permite extinderea portofoliului cu noi gramaje si a unei linii de imbuteliere a laptelui la PET. Albalact a investit peste 8 mil. euro in lansarea de noi produse

Noua linie de ambalare a iaurturilor are o productivitate mult mai mare si introduce un nou ambalaj in portofoliu - paharul de plastic patrat cu gramaj mic. Ambalajul se regaseste acum in gama iaurturilor Zuzu de 125 si 140 de grame, dar si intr-o noua sortimentatie de iaurturi cu fructe in pahare de 100 de grame, lansate sub marca Poiana Florilor, un brand mai tanar al companiei.

Linia de ambalare a laptelui in sticle de plastic marcheaza intrarea companiei Albalact pe un nou segment al pietei laptelui de consum – laptele ambalat in PET. Producatorul a lansat astfel o noua gama de lapte Zuzu in bidoane de 0,5 si 1,8 litri, precum si lapte Albalact la PET de 1,4 litri.

„Cu noile produse, vrem sa atragem si noi consumatori, dar si pe cei existenti. Vrem, de asemenea, sa crestem consumul de lapte ambalat in conditii de siguranta, in detrimentul laptelui vandut pe strada”, a declarat, intr-o conferinta de presa, Irina Mandoiu, directorul comercial al Albalact.

Potrivit oficialului Albalact, productia de lapte industrializat reprezinta putin peste 20% din total, restul fiind autoconsum si vanzari directe.

Totodata, compania a relansat gama de lactate Zuzu, brand care a beneficiat de o restilizare a logo-ului si o schimbare a ambalajelor.

Albalact, listata la Bursa de Valori Bucuresti, a incheiat anul 2013 cu o crestere de 23% la suta a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423,2 milioane lei. Pentru 2014, compania estimeaza o cifra de afaceri de 500 de milioane de lei. Anul trecut, compania a obtinut un profit de 8,4 milioane lei, cu 14% mai mare decat rezultatul net din anul precedent.

Albalact are astazi in portofoliul sau peste 140 de produse care acopera toate categoriile de lactate, sub cele sase brand-uri – Zuzu, Fruzu, Fulga, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.

Producatorul ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat). Compania este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul De Albalact. Extinderea in categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania intre primii trei producatori de iaurt din tara, iar cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul doi in aceasta categorie.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...