FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Albalact a investit peste 8 mil. euro in lansarea de noi produse

Albalact a investit peste 8 mil. euro in lansarea de noi produse

Producatorul de lactate Albalact a alocat peste 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, judetul Alba, investitiile fiind gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe diverse segmente de piata. Cea mai mare parte a fondurilor au fost utilizate pentru achizitia unei noi linii de ambalare a iaurturilor, care permite extinderea portofoliului cu noi gramaje si a unei linii de imbuteliere a laptelui la PET.

Noua linie de ambalare a iaurturilor are o productivitate mult mai mare si introduce un nou ambalaj in portofoliu - paharul de plastic patrat cu gramaj mic. Ambalajul se regaseste acum in gama iaurturilor Zuzu de 125 si 140 de grame, dar si intr-o noua sortimentatie de iaurturi cu fructe in pahare de 100 de grame, lansate sub marca Poiana Florilor, un brand mai tanar al companiei.

Linia de ambalare a laptelui in sticle de plastic marcheaza intrarea companiei Albalact pe un nou segment al pietei laptelui de consum – laptele ambalat in PET. Producatorul a lansat astfel o noua gama de lapte Zuzu in bidoane de 0,5 si 1,8 litri, precum si lapte Albalact la PET de 1,4 litri.

„Cu noile produse, vrem sa atragem si noi consumatori, dar si pe cei existenti. Vrem, de asemenea, sa crestem consumul de lapte ambalat in conditii de siguranta, in detrimentul laptelui vandut pe strada”, a declarat, intr-o conferinta de presa, Irina Mandoiu, directorul comercial al Albalact.

Potrivit oficialului Albalact, productia de lapte industrializat reprezinta putin peste 20% din total, restul fiind autoconsum si vanzari directe.

Totodata, compania a relansat gama de lactate Zuzu, brand care a beneficiat de o restilizare a logo-ului si o schimbare a ambalajelor.

Albalact, listata la Bursa de Valori Bucuresti, a incheiat anul 2013 cu o crestere de 23% la suta a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423,2 milioane lei. Pentru 2014, compania estimeaza o cifra de afaceri de 500 de milioane de lei. Anul trecut, compania a obtinut un profit de 8,4 milioane lei, cu 14% mai mare decat rezultatul net din anul precedent.

Albalact are astazi in portofoliul sau peste 140 de produse care acopera toate categoriile de lactate, sub cele sase brand-uri – Zuzu, Fruzu, Fulga, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.

Producatorul ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat). Compania este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul De Albalact. Extinderea in categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania intre primii trei producatori de iaurt din tara, iar cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul doi in aceasta categorie.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content