FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Albalact: crestere de 29% in 2011, numai 1% in primul trimestru

Albalact: crestere de 29% in 2011, numai 1% in primul trimestru

Cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut in 2011 cu 29%, ajungand la 338,2 milioane de lei, de la 261,2 milioane de lei cat a inregistrat producatorul de lactate in 2010. Avansul cifrei de afaceri a venit in contextul unei piete dificile, afectate puternic de scaderea consumului si a puterii de cumparare.

„Consider ca am trecut cu rezultate bune un an foarte greu, am reusit sa atingem cresterile conform bugetului, desi conditiile economice au fost in continuare dificile, iar consumul nu a cunoscut nicio imbunatatire. Am continuat sa investim resurse pentru lansarea unor produse noi si pentru modernizarea liniilor de productie, dar am facut eforturi mari si pentru eficientizarea costurilor pe toate sectoarele, pentru a pastra profitabilitatea”, a declarat, intr-un comunicat, presedintele si directorul general al Albalact, Raul Ciurtin.

In primul trimestru al acestui an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu numai un procent fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 86,3 milioane de lei, de la 85.3 milioane de lei in primele trei luni ale anului trecut. Si profitul net pe primul trimestru al acestui an a inregistrat o crestere usoara, de 1%, la 2,7 milioane de lei.

“Anul 2012 nu are perspective mai bune, va fi un an in care consumul si puterea de cumparare vor fi si mai afectate. Pentru anul acesta, bugetam o crestere usoara a cifrei de afaceri si a profitului cu pana la 10% si pregatim mai multe modificari in portofoliul de produse”, a mai spus Raul Ciurtin.

 In 2011, Albalact a extins portofoliul brandului Zuzu cu gama de iaurturi naturale si cu fructe la pahar. Pentru brand-ul Fulga, compania a lansat tot anul trecut o noua platforma de comunicare digitala, care a marcat una dintre cele mai importante campanii ale brandului din ultimii ani. La sfarsitul anului, compania a incheiat investitiile in fabrica Raraul pentru dezvoltarea portofoliului de branzeturi si intrarea pe categorii noi.

Anul acesta, Albalact pregateste lansarea noii game de branza proaspata de vaci Raraul.

Marca Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu un market share de 27,76% in valoare (conform datelor de piata Nielsen), dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu un market share de 18,51% in valoare.

Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa cu brandul De Albalact, cu un market share de 27.63% in valoare (conform datelor Nielsen). Cu smantana Albalact, compania ocupa de asemenea primul loc pe acest segment. Astazi, Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Compania Albalact este unul dintre primii trei producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 600 de angajati si este listata la Bursai de Valori Bucuresti.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content