FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Al patrulea an consecutiv de crestere de doua cifre pentru Profi

Al patrulea an consecutiv de crestere de doua cifre pentru Profi

Profi a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. In comunicatul oficial al companiei se precizeaza ca acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cat si sporirii volumului de vanzari la magazinele deja existente. De asemenea, planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.

“Si profitul nostru operational inainte de amortizare a crescut cu 49% fata de 2012, chiar daca mediul economic din Romania este foarte dificil ,” a declarat Dumitru Dragomir, Directorul financiar al magazinelor Profi. “Faptul nu este surprinzator deoarece conducerea PROFI se concentreaza  permanent pe imbunatatirea proceselor operationale si eficientizarea retelei, ceea ce acum se vede in indicatori de profitabilitate foarte buni”, mai spune acesta.
 
Anul trecut, PROFI a inaugurat 63 de magazine si planuieste pentru acest an sa deschida cel putin tot atatea, continuand extinderea agresiva a retelei astfel incat sa duca magazinele inca si mai aproape de consumator, oferindu-i conditii pentru un consum modern si civilizat.
 
Tot in 2013, Profi a facut  investitii considerabile in sisteme de automatizare si in cresterea nivelului de servicii oferite consumatorilor: la Ploiesti s-a deschis un al doilea centru logistic pentru a imbunatati rutele de aprovizionare din sudul si estul tarii; langa Bucuresti a fost inaugurata o platforma de legume si fructe pentru a furniza magazinelor din zona produse de mai buna calitate, si a continuat inlocuirea vechiului sistem de case de marcat cu unul nou, mai competitiv, proces inceput in anul anterior.  
 
Una dintre tintele pe care Profi si le-a propus si le-a atins a fost diminuarea pierderilor de stocuri de marfa (perisabilitati si lipsuri din gestiune) prin implementarea unui sistem de monitorizare centralizat care a dus la imbunatatirea controlului in reteaua de magazine si la reducerea cheltuielilor de securitate. Pentru a mari productivitatea magazinelor si a face mai placuta experienta cumparaturilor, PROFI si-a reorganizat magazinele din toata tara prin intermediul unui sistem integrat de planograme menit sa optimizeze fluxul de stocuri din magazine si sa asigure cresterea disponibilitatii produselor la raft.

La momentul actual, Profi detine 228 de magazine in 116 si are peste 5.000 de angajati.

Citeste si despre cea mai recenta inovatie marca Profi, magazinul modular. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content