Afacerile Rio Bucovina au crescut cu 11% in primul semestru
Rio Bucovina, al treilea imbuteliator de apa minerala la nivel national, a avut o crestere cu 11% a cifrei de afaceri in primele sase luni ale anului comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
“Primele luni ale anului 2013 au adus cresteri importante cotelor volumice ale companiei. Astfel, Rio Bucovina a inregistrat in perioada decembrie 2012 - mai 2013 o cota in volum de 9,5% din piata de apa imbuteliata din Romania, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Totodata, brandul Bucovina a inregistrat o crestere a cotei de piata, ajungand la 8% in perioada decembrie 2012 - mai 2013”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Potrivit statisticilor Federatiei Europene a Apei Imbuteliate, romanii consumau, in 2011, 64 de litri de apa plata pe cap de locuitor, cu 40 de litri mai putin decat media europeana, iar in prezent consumul depaseste 70 de litri per capita anual, ceea ce indica un potential de crestere semnificativ pentru acest segment al pietei FMCG in anii urmatori.
Achizitie in Giurgiu
Anul 2013 a adus o reorganizare strategica a operatiunilor menita sa eficientizeze atat distributia directa, cat si cea indirecta. In primele sase luni ale anului, Rio Bucovina a investit peste cinci milioane de euro pentru a isi creste capacitatea de productie.
“Pentru noi, ca si companie, anul 2013 reprezinta un an foarte important in care ne dorim nu doar sa ne consolidam pozitia de lider pe piata apei plate imbuteliate din capitala si pozitia a treia la nivel national, ci sa ne crestem volumele de vanzari si sa ne extindem portofoliul de produse”, a declarat, in comunicat, directorul general Rio Bucovina, Razvan Iancau.
Investitiile realizate in facilitatile de productie , eficientizarea distributiei, diversificarea ariei de actiune in toate zonele tarii, precum si extinderea portofoliul de produse, au dus la o crestere a volumelor de vanzari.
Pentru a sustine ritmul de crestere previzionat, compania a achizitionat o unitate de productie, la Giurgiu, unde se va imbutelia apa de masa , apa de izvor, precum si bauturi racoritoare carbogazoase. Aceasta noua unitate se adauga celorlalte doua fabrici ale Rio Bucovina, aflate in Vatra Dornei si Timisoara. Cele trei puncte au o capacitate totala de imbuteliere de aproximativ 400 de milioane de litri pe an.
Marcile Rio Bucovina sunt Bucovina (apa minerala plata si carbogazificata), La Vitta si Malibu (apa de masa) La Vitta, Malibu, Bon Ton si RIO (bauturi racoritoare carbogazoase), Golden Horse (bautura energizanta). Rio Bucovina este si distribuitor al brandului de sucuri naturale brandul Becker’s Bester in Romania.
Adaugă comentariu nou