Afacerile Albalact au crescut cu 18% in primul trimestru
Afacerile producatorului de lactate Albalact au crescut in primele trei luni ale anului cu 18% o cifra de afaceri, la 102 milioane de lei. Compania a avut un profit de 2,68 milioane de lei, aproape la aceeasi valoare cu profitul inregistrat in perioada similara a anului trecut.
„Cresterea inregistrata de compania noastra in primul trimestru a depasit cresterea pietei in ansamblu. Asta ne arata ca exista in continuare segmente in piata lactatelor cu potential de dezvoltare, iar consumatorii isi pastreaza increderea in brand-urile si in produsele romanesti. Sunt categorii in care Albalact are rezultate foarte bune, cu o dublare a vanzarilor – este vorba despre iaurt si branza proaspata de vaci – iar pe aceste categorii compania mizeaza in continuare”, a declarat, intr-un comunicat, directorul comercial Albalact, Irina Mandoiu.
Managerul Albalact estimeaza ca piata lactatelor nu va avea o evolutie mai buna anul acesta fata de anul trecut, in conditiile in care inca exista factori de presiune– cheltuieli si costuri mari ale materiilor prime, constrangeri economice, putere mica de cumparare, insa considera ca o revigorare a consumului ar putea veni din micsorarea cotei TVA
Recent, Albalact a lansat un brand nou pentru un produs special. Fruzu este cel mai tanar brand al companiei si creeaza o noua categorie in piata iaurturilor cu fructe din Romania: iaurtul cu topping de fructe intr-un ambalaj unic pe piata. La inceputul acestui an, compania a lansat alte cateva produse noi in portofoliile deja existente.
Albalact este astazi pe locul 3 in topul producatorilor de lactate din Romania, avand o tradi?ie de peste 40 de ani pe pia?a romaneasca. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand compania Raraul Campulung Moldovenesc.
Adaugă comentariu nou