70.000 euro pentru noua imagine a brandului Buftea | Progresiv

Conserv Buftea, unul dintre primii jucatori pe piata conservelor de legume si fructe, a demarat procesul de rebranding a brand-ului "Buftea". 70.000 euro pentru noua imagine a brandului Buftea

Sustinut de o campanie de promovare complexa, acest proces reprezinta un prilej de consolidare a marcii, vizand  pozitionarea brand-ului pe segmentul mediu -superior.
Investitia in noua imagine, intr-o prima faza, se ridica la 70.000 euro si se doreste a fi amortizata pana la sfarsitul anului 2011.  Aceasta vine in completarea investitiilor de aproximativ 4,4 milioane, realizate in perioada 2006-2008, pentru modernizarea spatiilor de productie si inlocuirea vechilor linii de productie.

Potrivit reprezentantilor companiei, este de asteptat ca noua imagine a brand-ului "Buftea" sa aduca o crestere a vanzarilor de aproximativ 20-25%.  De asemenea, producatorul si-a propus ca pana la inceputul anului 2010 brand-ul "Buftea" sa acopere aproximativ 60% din piata locala.

Schimbarile la nivelul brand-ului "Buftea" se refera atat la identitatea vizuala, cat si la  continut: "Procesul de rebranduire nu tine strict de imagine, ci vizeaza si o imbunatatire din punct de vedere calitativ. De asemenea, am investit intr-un sigiliu de siguranta si am personalizat si cateva ambalaje din carton si speram ca, in 2012, sa avem si noi forme de ambalaje de sticla", a precizat Marieta Dumitrescu, Directorul de Vanzari al companiei. Noul slogan este "Calitate innobilata de traditie".

Alaturi de cele 60 de produse din portofoliu, in perioada imediat urmatoare, sub brand-ul "Buftea" urmeaza a fi lansate inca trei produse, respectiv: bulion, mustar si salata de vinete.

Conserv Buftea este unul dintre primii trei-patru jucatori de pe piata conservelor de legume si fructe. Printre produsele companiei, comercializate sub brand-ul "Buftea", se numara: legume in otet, ulei sau saramura, preparate traditionale romanesti, compoturi, gemuri si dulceturi. Potrivit reprezentantilor companiei, peste 90% din materia prima folosita pentru productia de conserve de legume si fructe este indigena.

Cele mai bune vanzari ale companiei se inregistreaza pentru fasolea pastai (verde si galbena), mazare boabe, castraveti si pasta de tomate. Din punct de vedere al gramajului, rulaje bune le inregistreaza ambalajele de 720 g si impachetarile destinate horeca.

AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...