Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel

După ce a preluat o participație minoritară, în luna decembrie a anului trecut, în compania Emmas Enkel, un start-up activ în comerțul de proximitate și cel online, grupul german Metro, prin divizia Real, a deschis un punct de vânzare în colaborare cu retailerul online la sediul său de la Dusseldorf. Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel

Sub motto-ul "Ganz einfach einkaufen", care într-o traducere aproximativă ar însemna ”cumpărături simple”, panourile cu coduri scanabile aranjate sub formă de stand de piață afișează o selecție de articole pentru consumul zilnic al clienților, care pot fi scanate și comandate direct printr-o aplicație smartphone.     

Locația centrală a magazinului digital, aproape de restaurantul din incinta campusului Metro, le permite celor 3.500 de angajați să cumpere produsele aflate în promoție atunci când sunt în trecere pe lângă magazin și să își realizeze mai târziu cumpărăturile zilnice, din întreaga gamă de produse a magazinului, prin intermediul aplicației smartphone sau a website-ului.

La cerere, Emmas Enkel livrează comenzile în campusul sau la casele cumpărătorilor, în cazul în care aceștia locuiesc în limitele orașului Düsseldorf.

Află AICImai multe informații despre strategia Metro Group pentru următorii ani.

Sursa foto: bluhmsysteme.com.

Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din...
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct...
 Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care...
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Vincon lansează trei game noi de vinuri
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț),...