Progresiv Play

România și Recesiunea cu Adrian Codirlașu
Contextul economic pentru România este unul dificil, iar nesustenabilitatea politicilor fiscale adâncește și mai mult riscul unei ...

Certitudinea Incertitudinii cu Mihai Bonca
Singura certitudine de astăzi este incertitudinea. Cum te poate ajuta strategia flexibilității să navighezi în siguranță în ape tulburi ...

ReTech & Digital 2024 - Event Highlights
ReTech & Digital 2024, a doua ediție a evenimentului Progresiv dedicat integral tehnologiilor și soluțiilor digitale din industria ...

Trade Round Table 2024 - Event Highlights
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a atras peste 200 de ...
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Radu Trandafir - Froo Romania Retail @ TRT 2024
La rândul său, Radu Trandafir, Director General Froo Romania & Director General DRIM Daniel Distribuție, a detaliat strategia ...

Alexandru Sbarcea - Grupo Bimbo @ TRT 2024
Consumul per capita și aspectele economice au contribuit la decizia Grupo Bimbo de a intra pe piața din România, a spus ...

Retail Talks @ TRT 2024
În cadrul TRT 2024, am aflat că ponderea promoțiilor din vânzările de bunuri de larg consum a ajuns până la 23,3%. Însă care ...

Romina Ardelean - YouGov @ TRT 2024
Cel mai mare teren de joacă pentru promoții este segmentul hipermarketurilor, unde ponderea promoțiilor este de 31%, în timp ...
Produse noi:

Farmec relansează Aslavital în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

Henkel relansează brandul Syoss sub semnătura „You. Intensified.”

Unilever lansează Dero Pro Express

Schwarzkopf lansează Gliss Full Hair Wonder, gamă nouă cu cafeină și peptide

Milka lansează Milka Choco Croissant

Olympus România aduce pe piață o nouă gamă de lactate bogate în proteine

Oreo intră în lumea Minecraft Filmul

Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse 100% din celuloză nealbită

Gamă nouă Taft x Gliss pentru îngrijirea și coafarea părului

Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală

Cristian Munteanu - Coca Cola HBC Romania @ TRT 2024
Cristian Munteanu, Commercial Excellence Director Coca-Cola HBC, a explicat, pe scena Trade Round Table – Big Bets in Retail ...

Radu Pascu - RetuRO SGR @ TRT 2024
În luna septembrie am ajuns la o rată record de returnare de 80%, dar dacă ne referim la rata anualizată, atunci suntem la ...