Interviuri din toate categoriile, pagina 90
Cum integrează Ipsos subsidiarele din România și Bulgaria într-un singur business
15 mai 2015
5 minute
Ipsos, una dintre cele mai mari agenții internaționale de cercetare de piață, a anunțat că va integra subsidiarele din România și Bulgaria...
Zona rurală, o nouă etapă de dezvoltare pentru rețeaua Coralia din Sighișoara
13 mai 2015
4 minute
Cu primul magazin deschis în Sighișoara în 1999, rețeaua Coralia a inaugurat la începutul acestui an, în comuna Albești, prima sa unitate...
Cum s-a văzut Paștele în magazinele independente
12 mai 2015
4 minute
Deși pentru unii dintre ei, Paștele nu reprezintă o perioadă cu creșteri de vânzări, în așteptarea acestei sărbători retailerii...
Despre succesul și dilemele unui CEO global
11 mai 2015
5 minute
Vizita lui John E. Pepper Jr. în România m-a adus față în față, într-un interviu în exclusivitate, cu unul dintre cei mai admirați CEO...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Ghenadie Bobeică, managerul pentru care strugurii sunt întotdeauna dulci
21 aprilie 2015
4 minute
Alira este un brand de vin aflat la început de drum, la fel cum este și experiența în acest domeniu a lui Ghenadie Bobeică, administratorul...
Heineken vrea să repete cu Strongbow succesul avut de Ciuc Radler
17 aprilie 2015
2 minute
Cu cea mai recentă lansare, prin care a adus pe piaţa românescă o nouă băutură alcoolică - cidrul de mere - producătorul de bere Heineken...
2014, anul schimbării la faţă pentru Danone România
16 aprilie 2015
3 minute
340 de milioane de lei. Atât a investit compania franceză în România de la intrarea sa pe piaţă în urmă cu 16 ani şi, deşi capabilităţile...
Mihai Neagu, Kandia: „Comerțul de proximitate este cartea câștigătoare în 2015”
15 aprilie 2015
5 minute
Preluarea Supreme Chocolat, în 2012, a adus schimbări foarte mari și provocări pe măsură companiei Kandia Dulce – principalul producător de...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Retailerii independenți, la masă cu legiuitorii
9 aprilie 2015
6 minute
Instabilitatea legislativă, lipsa de logică a unor legi, atitudinea agenților de control și faptul că nu au experiență practică sunt doar...
Pledoarii pro şi contra specializării
31 martie 2015
9 minute
Nu este niciun secret că retaileri independenţi sunt într-o poziţie fierbinte de ceva vreme, cota lor de piaţă intrând serios la apă. Este...