Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Primele șase luni ale acestui an au adus creșteri peste nivelul pieței pentru L’Oréal România, ceea ce a contribuit la câștigarea de cotă de piață a companiei, toate cele patru divizii ale businessului bifând un avans al vânzărilor de peste 10%, a spus pentru Progresiv Vanya Panayotova, CEO al L’Oréal România&Adria-Balkans.
“Performanța noastră este una echilibrată: echilibrată între divizii, cu toate cele patru divizii înregistrând creșteri procentuale de două cifre, echilibrată între categorii, cu rezultate remarcabile în îngrijirea tenului și machiaj, datorită inovațiilor mărcilor și a modelului nostru de succes multi-canal (retail, magazine proprii, comerț electronic)”, a declarat Vanya Panayotova.
Activitatea companiei a fost impactată de tulburările logistice de la nivel global și fluxul restricționat de materii prime și bunuri de larg consum. “Datorită flexibilității și perseverenței echipei noastre de operațiuni și a unei bune colaborări între departamente, am reușit să anticipăm, să reacționăm și să planificăm pentru situații neprevăzute, minimizând, astfel, rupturile de stoc”, a explicat executivul.
Producătorul a majorat investițiile în mediul digital pe fondul creșterii numărului de utilizatori online și a accelerării mediilor noi de socializare online. “Totodată, pandemia ne-a arătat utilitatea mediului online, iar după această perioadă, consumatorii au regăsit plăcerea experienței cumpărăturilor în magazinele fizice. Așadar, am investit în studii privind obiceiurile de cumpărare, pentru a găsi împreună cu partenerii noștri din retail modalități de creștere a categoriei. Nu în ultimul rând, am continuat să investim în optimizări ale proceselor care să ne permită să ne atingem obiectivele asumate în ”L'Oréal for the Future”, programul nostru de sustenabilitate, ce cuprinde două dimensiuni: transformarea activităților companiei pentru a reduce amprenta asupra mediului și contribuția la soluționarea provocărilor de mediu cu care se confruntă astăzi societatea”, a adăugat Vanya Panayotova.
Potrivit acesteia, trendul care va defini piața de produse cosmetice, și nu numai, este atenția ridicată la valoarea pe care consumatorii o pot primi de la un produs. “După doi ani de pandemie, tot mai mulți consumatori își arată dorința de a socializa și de a se răsfăța cu produse de înfrumusețare inovatoare și superioare, însă au devenit și mult mai raționali. Datele noastre confirmă faptul că procesul de luare a unei decizii în achiziționarea unui bun a devenit mult mai lung, deoarece consumatorii petrec mai mult timp căutând informații despre produse, pentru a reduce riscul unei achiziții greșite”, a concluzionat executivul.
Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.