Ivatherm estimează un avans de 30% a afacerilor pe fondul lansării de produse noi și a extinderii internaționale
Ivatherm, businessul lansat în urmă cu 19 ani de către Rucsandra Hurezeanu, a încheiat anul trecut cu afaceri de 8,5 milioane de euro, în creștere cu 31% pe fondul extinderii internaționale și a lansărilor de produse noi.
Ivatherm are o prezență internațională în 15 țări din Europa, Asia și Orientul Mijlociu, peste 70 de formule cosmetice și o echipă de 63 de angajați.
”Lansările noi sunt cele care ne aduc creștere. Îmbunătățim mereu formulele noastre, creăm produse cu senzorialitate diferită și inovăm prin ingrediente sigure, eficiente și sustenabile. Produsele noastre sunt dezvoltate împreună cu cercetători francezi, suntem foarte atenți la concentrațiile ingredientelor, la sursa lor și la întreg procesul de fabricație, respectându-ne angajamentul față de mediu”, a declarat pentru Progresiv Rucsandra Hurezeanu.
Pentru acest an compania va continua să investească în proiecte de cercetare și dezvoltare de formule noi, în digitalizarea brandului și în expansiunea internațională. ”De asemenea, anul acesta facem un pas important, o diversificare a afacerii. În luna mai lansăm primul supliment alimentar de frumusețe, o combinație unică de colagen și elastină de origine marină, cu masă moleculară mică, pentru o piele fermă și elastică. Peptidele de colagen și elastină sunt obținute din piele de pește sălbatic, din Boulogne-sur-Mer, un oraș pitoresc din nordul Franței, prin hidroliză enzimatică, o metodă complet naturală prin care proteinele sunt scindate în peptide de dimensiuni mai mici, fără a apela la solvenți chimici. Suplimentul alimentar cu Colagen și Elastină este disponibil în cutii, conține 14 plicuri sub formă de pudră solubilă și are gust plăcut de fructe roșii, cu arome naturale”, a completat fondatoarea Ivatherm.
Citiți și Rucsandra Hurezeanu, managerul care își sărbătorește majoratul în business
Pentru acest an Ivatherm și-a bugetat o creștere a afacerilor de peste 30%, mizând, de asemenea, pe diversificarea portofoliului cu produse în categorii noi și extinderea pe piețe noi. În prezent, cele mai mari piețe de desfacere sunt India, Vietnam și Arabia Saudită.
”Afacerile din România sunt profund interconectate cu contextul geopolitic global și regional, iar abilitatea antreprenorilor de a-și adapta strategiile la schimbările geopolitice poate avea un impact semnificativ asupra succesului. Inflația, creșterea prețurilor materiilor prime și a energiei, scăderea disponibilității forței de muncă sunt factori la care am fost nevoiți să ne adaptăm rapid pentru a rămâne într-o zonă de profitabilitate care să ne permită finanțarea creșterii. Astăzi „lumea” se schimbă mai repede. În toate domeniile vedem inovații majore, consumatorii sunt din ce în ce mai informați, își doresc branduri aliniate cu valorile lor, sustenabile, produse cu ingrediente naturale. Reziliența, acomodarea rapidă la situații nefavorabile sau la schimbări, este o abilitate care se află în strânsă legătură cu succesul unei organizații”, a mai spus Rucsandra Hurezeanu.