Imagine nouă pentru Dero
20 iulie 2020
|
Dero, brand prezent de peste 50 de ani în viețile românilor, s-a relansat în prima parte a acestui an. Noua comunicare de brand marchează o întoarcere la origini și la mesajul ce a consacrat brandul, „Dero scoate 99 de pete frecvente”. Relansarea constă și în schimbarea designului ambalajelor, păstrând în linii mari portofoliul actual de gramaje și parfumuri. Totodată, Dero vine cu o noutate în ceea ce privește gramajul detergentului lichid – alături de variantele de 1l, 2l și 3l, acesta este acum disponibil și în varianta de 4l.
Campania ATL va fi completată și de campanii in-store, adresate punctual în funcție de specificul canalelor de vânzare.
FruFru intră pe nișa de înghețată
FruFru aduce în scenă noile înghețate delicioase, cu lapte și smântână proaspete. Gama introduce 4 produse din ingrediente de calitate:...
Nou sortiment de Lambrusco în Colecția Bella Vita
Zarea extinde gama de vinuri frizzante Colecția Bella Vita cu sortimentul Zarea Lambrusco alb, cu gust delicat și arome de flori de...
Ediție limitată Tchibo Exclusive
Tchibo lansează pachetul promoțional Tchibo Exclusive, potrivit pentru a savura zeci de rețete perfecte pentru sezonul estival. Setul Tchibo...
Farmec lansează două noi geluri de duș
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, cu capital 100% românesc, își extinde portofoliul cu două noi geluri de duș. Sunrise...
Gamă extinsă pentru tratamentele de păr Gliss
Gliss anunță lansarea a trei noi tratamente, cu formule vegane, adaptate fiecărui tip de păr. Gliss 4-IN-1 combină proteine cu ulei de nuci...
Techir investește 80.000 de euro în producția de dezinfectanți
Brandul autohton de produse cosmetice și terapeutice care conțin apă salină și nămol sapropelic din lacul Techirghiol și-a adaptat linia de...