Hell Energy lansează în România primul său energizant dedicat gamerilor
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează în România prima sa gamă de băuturi energizante dedicată unei categorii speciale de public, gamerilor.
Hell Energy Gamer va fi disponibil pe piața din România în 3 variante– Arcade, Nova și PvP –, cu arome diferite (exotic, cireșe și cocos) și un conținut de 32 ml de cofeină pentru 100 ml de produs, doi aminoacizi esențiali (L-carnitină și L-arginină), precum și un mix de vitamine din complexul B (B2, B3, B5, B6 și B12).
La nivel mondial, peste 2,7 miliarde de oameni consumă jocuri video ocazional sau zilnic, această sumă echivalând cu o treime din populația totală a globului. Doar în Romania, aproape 8 milioane de români (52% bărbați și 48% femei) joacă jocuri video pe telefon, calcualtor, consolă sau tabletă, potrivit unui studiu realizat la finele anului trecut de RGDA (Asociația Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România).
Același studiu arată că un utilizator se joacă în medie pe 2-3 dispozitive, cele mai populare fiind telefonul mobil (64%), PC/laptopul (60%), tableta (20%) și consola (15,5%), cei mai mulți jucători din ultima categorie (68%) cheltuind lunar 46 de lei pentru acest hobby.
Piața de gaming are deja o cotă imensă la nivel mondial, de aceea nu e de mirare că tot mai multe companii lansează branduri dedicate gamerilor. Inscripția „gamer” apărută inițial pe calculatoare, laptopuri și periferice, apoi pe scaune și mese de gaming, se află astăzi pe o gamă mult mai extinsă de produse realizate pentru aproape fiecare categorie de gameri. Branduri precum Nike și Puma au lansat pantofi sport special concepuți pentru gameri. Aceștia sunt, pe de o parte, confortabili și oferă o aderență bună, iar pe de altă parte au culorile și simbolurile unor jocuri de referință.
Datorită colaborării dintre Ax și Microsoft, produse precum deodorante, geluri de duș și șampoane destinate acestei industrii au ajuns pe rafturile magazinelor din Australia și Noua Zeelandă. „Industria produselor alimentare a descoperit și ea gamerii și și-a dat seama de nevoile pe care aceștia le au prin prisma faptului că petrec foarte multe ore sau chiar întreaga noapte concentrați în fața calculatorului. Gamerii din America de Nord obișnuiesc să consume produse pe bază de cofeină și taurină în timpul jocurilor, iar meniurile speciale pentru gameri au apărut în tot mai multe țări, cu oferte la pizza și restaurante fast food, dar nu numai”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.