Hell Energy lansează două noi produse Ice Cool în ediție limitată

Hell Energy, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de energizante din România, anunță extinderea portofoliului de produse prin lansarea a două noi băuturi în ediție limitată, Ice Cool. Hell Energy lansează două noi produse Ice Cool în ediție limitată

Lansat ca un business de familie în anul 2006, în Ungaria, brandul Hell Energy este prezent în peste 50 de piețe internaționale. Brandul are o cotă de 33,8% din punctul de vedere al volumelor vândute pe piața locală. Anul acesta, compania a anunțat inaugurarea unei noi linii de îmbuteliere, ce a crescut capacitatea de îmbuteliere cu peste 55%.

Cu șapte milioane de doze îmbuteliate pe zi, fabrica Hell Energy din Szikszó este una dintre cele mai performante din Europa, cu o suprafață de 40.000 de mp și o capacitate de producție de 3.000 de doze pe minut.

Noua ediție limitată Ice Cool include două noi sortimente destinate celor ce au nevoie de un plus de energie în anotimpul rece: cireșe și struguri, respectiv guava și yuzu.

 

 FaceCare, cea mai nouă gamă din portofoliul Cosmetic Plant
FaceCare, cea mai nouă gamă din portofoliul Cosmetic Plant
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători de pe piața cosmeticelor din România, lansează gama superioară FaceCare, un set de...
Heineken devine partener al UEFA EURO 2020
Heineken devine partener al UEFA EURO 2020
Heineken a anunțat că va deveni „Berea Oficială a Turneului Final UEFA EURO 2020™” și, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul...
Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PP Distributors au lansat în România varianta Pocket Scotch pentru patru dintre cele mai cunoscute branduri de whisky: J&B, Singleton,...
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand, vizibilă la raft începând cu luna noiembrie pentru apriximativ 600 de SKU-uri din toate categoriile....
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă...
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în...