Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre sustenabilitate, green & CSR în industria de retail & FMCG., pagina 28
Colaborarea, esențială pentru reducerea risipei alimentare
31 august 2020
4 minute
Reducerea risipei alimentare trebuie să reprezinte o preocupare tot mai mare pentru viitorul nostru și al generațiilor următoare, chiar și în...
Auchan lansează Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară
5 august 2020
2 minute
Începând din această lună, Auchan își încurajează clienții să contribuie activ la reducerea risipei alimentare și la protejarea mediului...
O lume de unică folosință? Problema globală a plasticului și câteva soluții pentru viitorul nu foarte îndepărtat
14 iulie 2020
7 minute
A trecut aproape un an de când colectarea separată a deșeurilor a devenit obligatorie în România. De un am pornit, unde suntem astăzi, cum ne...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland România aduce în magazine prima infrastructură de reciclare a produselor de îngrijire personală și a locuinței
10 iulie 2020
3 minute
Pornind de la deviza ,,consumul excesiv de plastic dăunează grav naturii”, Kaufland România introduce în premieră în magazine un sistem nou...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Lidl și Federația Fundațiile Comunitare din România, fond de 250.000 euro pentru inițiative civice
10 iunie 2020
2 minute
Lidl România și Federația Fundațiile Comunitare din România lansează un program de finanțare pentru inițiative comunitare de mediu și...
Noua măsură a succesului
4 mai 2020
3 minute
Umanitatea intră într-o criză profundă. Oamenii sunt preocupați de nevoile de bază, suntem cu toții în fața unor reflecții și resetări...
O categorie puternic influențată de sărbătorile de peste an
9 martie 2020
6 minute
Sunt tot mai mulți producători care investesc în linii de producție dedicate alimentelor pe bază de proteină vegetală și tot mai mulți...
2020, anul care face apel la responsabilitate financiară
27 ianuarie 2020
3 minute
2019 a fost anul în care cele mai importante companii din retail & FMCG au înregistrat creșteri pe toată linia. Cifrele bune sunt puse pe...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Românii, tot mai interesați de reciclarea plasticului
22 ianuarie 2020
1 minut
9 din 10 români consideră lipsa reciclării selective o problemă urgentă, iar comportamentul general al populației față de reciclare are o...
Auchan a colectat 10.000 de litri de ulei alimentar uzat în 5 săptămâni
26 noiembrie 2019
1 minut
Auchan România anunță că a depășit obiectivul setat pentru 2020 în privința colectării uleiului alimentar uzat. În cinci săptămâni,...