Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 347
Carrefour lansează o gamă nouă de iaurt marcă proprie
23 ianuarie 2015
1 minut
Carrefour România își extinde portofoliul de produse marcă proprie și lansează o nouă gamă de iaurt disponibilă în cinci...
Ilias Pliatsikas, Olympus România: „Pentru a supraviețui, trebuie să investești și să te diferențiezi”
23 ianuarie 2015
4 minute
Industria lactatelor trebuie să-și educe consumatorii pentru a avea șanse de creștere substanțială în viitor, este de părere Ilias Pliatsikas...
Veniturile Ursus au crescut în ultimele trei luni din 2014
21 ianuarie 2015
1 minut
Producătorul de bere SABMiller a raportat o creştere de 4% a veniturilor la nivel global în al treilea trimestru al anului fiscal (octombrie –...
Hochland lansează două sortimente noi de caşcaval
21 ianuarie 2015
1 minut
Hochland, liderul pieţei brânzeturilor în România, a lansat două noi sortimente de caşcaval, cu piper şi busuioc, diversificându-şi astfel...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Petru Berciu, BDG Import: „Pe piața băuturilor spirtoase nu mai există predictibilitate”
21 ianuarie 2015
5 minute
Intensificarea concurenței a schimbat piața importurilor și distribuției de băuturi alcoolice. Într-o industrie cu branduri puternice, în care...
Khaled El Solh, Caroli: „Aş recomanda România celor interesaţi să investească”
20 ianuarie 2015
5 minute
Într-o categorie afectată puternic de amploarea pe care a luat-o piaţa nefiscalizată vin totuşi semnale pozitive: „Consumatorii au început...
Ce trebuie să ştiţi despre legislaţia europeană privind etichetarea
20 ianuarie 2015
4 minute
Finalul lui 2014 marchează intrarea în vigoare a Regulamentului UE nr. 1169/2011 prin care se modifică dispoziţiile privind etichetarea...
Brandul Corona trece în portofoliul Bergenbier
19 ianuarie 2015
1 minut
Brandul mexican de bere Corona a intrat, în acest an, în portofoliul companiei Bergenbier, după 20 de ani în care a fost importat şi distribuit...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Whiteland a demarat distribuţia produselor Nestlé
16 ianuarie 2015
1 minut
Nestlé România şi Whiteland au încheiat recent un parteneriat pe distribuţie care acoperă în acest moment comerţul tradiţional din anumite...
Think Food, o nouă serie de evenimente dedicate alimentaţiei
16 ianuarie 2015
1 minut
Point Public Affaires, agenţia de comunicare strategică şi public affaires din GMP Group, organizează prima ediţie a evenimentului Think Food,...