Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 346
Cifra de afaceri a Ipsos Research România, creștere de 25% în 2014
30 ianuarie 2015
1 minut
Ipsos Research România a încheiat anul 2014 cu o creștere a cifrei de afaceri de 25% (rezultate agregate intern și neauditate independent). Este...
Grupul de firme Agricola Bacău a închis anul 2014 pe plus
29 ianuarie 2015
2 minute
Grupul de firme Agricola Bacău a înregistrat în 2014 o cifră totală de afaceri de 616,626 mil. lei (aprox. 138,5 mil. euro), cu 4% mai mare...
Contrabanda cu ţigarete a crescut la 16% anul trecut
29 ianuarie 2015
1 minut
Piața neagră a țigaretelor a înregistrat în 2014 un nivel mediu de 15,9%, în creștere față de media anuală din 2013 de 13,7%, conform...
Ady Hirsch, CEO Alka: „Stabilirea priorităților devine tot mai importantă"
28 ianuarie 2015
3 minute
În lipsa unor semnale clare care să demonstreze potențialul de creștere a economiei, consumul nu pare a se redresa nici în acest an, atrage...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pambac a creat paste personalizate pentru Coca-Cola
28 ianuarie 2015
1 minut
Coca-Cola a lansat pe piață ediția specială a unor paste în forma sticlei de Coca-Cola. Produsele au fost realizate în parteneriat cu...
Rețelele mari se opun lansării monitorului oficial al prețurilor
28 ianuarie 2015
2 minute
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) contestă utilitatea introducerii platformei online „Monitorul preţurilor de consum”...
2014 a marcat creșterea încrederii românilor
27 ianuarie 2015
2 minute
2014 este cel mai bun an de la declanșarea crizei în ceea ce privește încrederea românilor în perspectivele financiare și economice, fiind...
Jan Willem Kivits, FrieslandCampina: "2015 ar putea fi anul reintrării pe profit"
27 ianuarie 2015
5 minute
Restructurare, dublată de investiții. Așa s-ar rezuma în câteva cuvinte anul 2014 pentru FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanți...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Lucian Marin, Marco Polo CEE: “Volatilitatea este singura certitudine în 2015”
27 ianuarie 2015
6 minute
Anii de recesiune au împins retailerii și furnizorii într-o zonă a pragmatismului, a eficientizării, a concretului de zi cu zi, dar în ciuda...
500 de aderanți la noul cod european de bune practici în primul an
23 ianuarie 2015
1 minut
Inițiatorii noului cod european de bune practici în retailul alimentar - Supply Chain Initiative (SCI) - au publicat săptămâna trecută primul...