Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 344
Farmec lansează gama de cosmetice Gerovital Happiness
17 februarie 2015
1 minut
Farmec lansează o nouă gamă de produse cosmetice pentru față și corp concepută pe bază de extracte din fructe precum zmeură, afine și...
Visa își fidelizează clienții printr-o campanie promoțională
17 februarie 2015
1 minut
Geometry Global Bucharest, parte a celui mai mare grup de activare de brand, a lansat campania promoțională a Visa Europe prin care încurajează...
Produsele sănătoase, o sursă de creștere pentru producători
13 februarie 2015
5 minute
Criza obezității și dorința consumatorilor de a deveni mai sănătoși ar putea fi factori de creștere pentru producătorii care își...
Campania ”Aleargă de Paște la Paris cu Isostar” și-a desemnat câștigătorii
13 februarie 2015
1 minut
Isostar a încheiat campania aniversară derulată pentru a marca cinci ani de prezență pe piața locală și anunță câștigătorii promoției...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Lucian Ghinea, Bergenbier: „Este al doilea an de declin al pieței, în care noi am reușit să creștem”
13 februarie 2015
5 minute
Preluarea Bergenbier de către grupul MolsonCoors a însemnat un nou început pentru producătorul de bere. În primul său interviu acordat presei,...
Alexandrion vrea să-și facă o fabrică în Brazilia
12 februarie 2015
2 minute
Distileriile Alexandrion, noua identitate a Alexandrion Grup România, ar putea să mute producția brandurilor ieftine în Brazilia, Nawaf Salameh,...
Danone se extinde pe piața brânzeturilor cu un brand olandez
12 februarie 2015
1 minut
Danone a început distribuția pe piața din România a brandului olandez de brânzeturi Leerammer, deținut de Bel Group. Brânza Leerdammer este...
Meleşteu, Asociaţia Română a Cafelei: Piaţa a crescut cu 3-4% în 2014
12 februarie 2015
1 minut
Piaţa cafelei a crescut anul trecut cu circa 3-4% în 2014, majorarea luând în calcul vânzările din retail şi din segmentul din afara casei...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Life Care vrea să acceseze piaţa internaţională
12 februarie 2015
1 minut
Life Care, una dintre cele mai importante companii româneşti importatoare de produse BIO, este prezentă în perioada 11-14 februarie 2015 în...
Vânzările Heineken au scăzut cu circa 5% anul trecut în România
11 februarie 2015
1 minut
Heineken România a înregistrat anul trecut o scădere de aproximativ 5% a volumelor de bere vândute. Pe de altă parte, profitabilitatea...