Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 3
![Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/suc_portocale_shutterstock_1932370073-400x250.jpg)
Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux
14 iunie 2024
3 minute
Încă de la începutul anului, sunt observate scumpiri pentru tot mai multe alimente, inclusiv sucul de portocale, care este în pericol să...
![Albert Davidoglu, Macromex: Cred că de acum începe consolidarea pieței locale de retail](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/albert_davidoglu_ceo_macromex_0-400x250.jpg)
Albert Davidoglu, Macromex: Cred că de acum începe consolidarea pieței locale de retail
14 iunie 2024
3 minute
Deși ultimii 25 de ani au fost marcați de o evoluție spectaculoasă pentru piața FMCG, atât din punctul de vedere al dimensiunii pieței, dar...
![Crama Domeniile Alexandrion Rhein 1892 şi-a deschis porţile şi a lansat gama de vinuri DAR 1892](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/0ad549ca-8e57-4f84-a84f-a45b64bb09a4_1-400x250.jpg)
Crama Domeniile Alexandrion Rhein 1892 şi-a deschis porţile şi a lansat gama de vinuri DAR 1892
14 iunie 2024
2 minute
Crama Domeniile Alexandrion Rhein 1892, parte din Alexandrion Group, membru al Nawaf Salameh Family Office, şi-a deschis porţile pentru iubitorii...
![5 to go extinde portofoliul de produse pentru retail](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/italian_sparkling_espress_zero_zahar-400x250.jpg)
5 to go extinde portofoliul de produse pentru retail
13 iunie 2024
1 minut
Unul dintre cele mai îndrăgite produse ready to drink din portofoliul 5 to go, Italian Sparkling Espresso este acum disponibil și în varianta...
Progresiv recomandă:
![Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/bogdan_ion_ey_romania_002-400x250.jpg)
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
![Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/kaufland_colectare_a_capsulelor_nescafe_dolce_gusto_3_002-400x250.jpg)
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
![În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/emag_6-400x250.jpg)
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
![Când devine profitabilă achiziția unui RVM](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/envipco_rvm-400x250.jpg)
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
![Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/ambalaje_shutterstock_2383732921-400x250.jpg)
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
![Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sgr_bon_garantie_0-400x250.jpg)
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
![Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cacao_shutterstock_2107738592-400x250.jpg)
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
![Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/cristian_matei_002-400x250.jpg)
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
![Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/coca-cola_16-400x250.jpg)
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
![Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/05/roxana_manolescu_ceo_caroli_foods_group_002-400x250.jpg)
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
![Cristina Lupașcu, numită Head of Marketing în cadrul Cushman & Wakefield Echinox](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/cristina_lupascu_head_of_marketing_002-400x250.jpg)
Cristina Lupașcu, numită Head of Marketing în cadrul Cushman & Wakefield Echinox
13 iunie 2024
2 minute
Cushman & Wakefield Echinox o numește pe Cristina Lupașcu, specialist cu o experiență de peste 20 de ani în piața media și în sectorul...
![Analiză: Numărul firmelor dizolvate, record al ultimilor 12 ani](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/faliment_shutterstock_2412702791-400x250.jpg)
Analiză: Numărul firmelor dizolvate, record al ultimilor 12 ani
11 iunie 2024
4 minute
Numărul firmelor dizolvate în România, după primele patru luni din acest an, a atins un record al ultimilor 12 ani. Peste 16.000 de companii...
![EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/georgiana_iancu_partener_ey_romania_002-400x250.jpg)
EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri
11 iunie 2024
4 minute
47% dintre consumatori sunt optimiști cu privire la viitor, în ciuda temerilor legate de creșterea costului vieții (73%), de schimbările...
![Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/293-persp-jovan-radosavljevic-400x250.jpg)
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
11 iunie 2024
5 minute
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Produse noi:
![Vizual Tuborg ICE 002](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Tuborg-ICE-002-400x250.jpg)
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
![Borotalco Pure relansare Progresiv](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/07/Vizual-Borotalco-Pure-Progresiv-June-2024-400x250.jpg)
BOROTALCO relansează gama Pure
![Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/sheba_3_002-400x250.jpg)
Sheba are o nouă identitate de brand și un nou portofoliu
![Henkel relansează detergentul Perwoll Renew](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/perwol-1200x628-400x250.jpg)
Henkel relansează detergentul Perwoll Renew
![Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/domestos_power_foam_002-400x250.jpg)
Domestos Power Foam, gamă nouă în portofoliul Unilever
![Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/vizual_packshots_chilly-400x250.png)
Chilly, un nou brand în categoria de produse pentru igiena intimă
![Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/waterdrop-400x250.jpg)
Waterdrop lansează colecția sustenabilă Signature Green
![Campanie de imagine pentru Aquavia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/aquavia-400x250.jpg)
Campanie de imagine pentru Aquavia
![Tchibo relansează Eduscho](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-tchibo_0-400x250.jpg)
Tchibo relansează Eduscho
![O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/pn-fuchs_0-400x250.jpg)
O nouă inovație în gama V6BBQ by Fuchs
![Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/oana_bejan-400x250.jpg)
Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
11 iunie 2024
2 minute
Viitorul industriei bunurilor de larg consum va fi definit de cinci cuvinte: dinamic, digital, selectiv, impredictibil, premium, a punctat Oana...
![Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/06/snacking-400x250.jpg)
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
10 iunie 2024
6 minute
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...