FaceCare, cea mai nouă gamă din portofoliul Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanți producători de pe piața cosmeticelor din România, lansează gama superioară FaceCare, un set de produse pentru îngrijirea tenului care are la bază ingrediente revoluționare, folosite în premieră de un producător român.    FaceCare, cea mai nouă gamă din portofoliul Cosmetic Plant

Prin lansarea gamei FaceCare, producătorul înregistrează o premieră pe piața produselor cosmetice din România, folosind ingrediente revoluționare de ultimă generație și cu eficiență sporită: Olea Vitae, Acid hialuronic 4D care combină 4 tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite ce acționează în diferitele straturi ale pielii și canabidiol – principiu activ din extract de cânepă.

În această primă etapă, noua gamă este compusă din 9 produse: 5 creme antirid și 4 creme de hidratare, din care 2 creme pentru contur ochi și buze, 1 ser antirid și 1 gel intens hidratant. 

Prin lansarea gamei FaceCare, compania țintește o creștere de 25% în categorie pentru anul 2020. Cosmetic Plant a anunțat că va continua lansările și în perioada următoare, atât în categoria de îngrijire a feței, cât și în îngrijirea corporală și protecție solară și, mai mult decât atât, intenționează să intre și pe categorii noi.

Cosmetic Plant a raportat pentru anul 2018 o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro. 

 

Heineken devine partener al UEFA EURO 2020
Heineken devine partener al UEFA EURO 2020
Heineken a anunțat că va deveni „Berea Oficială a Turneului Final UEFA EURO 2020™” și, printr-un acord diferit, va extinde parteneriatul...
Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PPD lansează varianta Pocket Scotch pentru 4 branduri de whisky
Diageo și PP Distributors au lansat în România varianta Pocket Scotch pentru patru dintre cele mai cunoscute branduri de whisky: J&B, Singleton,...
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand
Agricola are o nouă imagine de brand, vizibilă la raft începând cu luna noiembrie pentru apriximativ 600 de SKU-uri din toate categoriile....
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut lansează ediția limitată Absolut Comeback
Absolut continuă seria edițiilor limitate lansate în fiecare an cu Absolut Comeback. Noua ediție limitată este realizată din 41% sticlă...
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
O nouă identitate vizuală pentru Cocorico
Anul acesta, după investiții de peste 50 de milioane de euro în perioada 2018-2020 în calitatea cărnii de pui, sisteme de producție, în...
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce în România brandul Poli
Perutnina aduce pe piața din România brandul Poli, lansat inițial în 1974, în fosta Iugoslavie. Deși ambalajul și identitatea brandului au...