FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Editorial

Editorial

 

Continutul editorial ofera informatii relevante si de actualitate, care influenteaza activitatea cititorilor nostri, partenerii tai de afaceri. 

 

STIRI

informatii de actualitate din piata de retail si FMCG 

MAGAZINUL LUNII

prezentarea unui magazin din comertul traditional, model potential pentru detailisti 

ANALIZE DE CATEGORIE

analize aprofundate pe categorii de produse ce contin informatii despre: jucatori, branduri, inovatii, canale de distributie, obiceiuri de cumparare si consum, o radiografie completa a categoriei respective 

 

PRODUSE NOI / PROMOTII, CAMPANII, LANSARI

iti ofera posibilitatea de a-ti informa clientii despre promotiile si produsele noi, lansari, relansari, noutati la nivel de ambalaj 

COMUNICARE IN MAGAZIN

rubrica dedicata comerciantilor traditionali, scrisa de catre consultanti cu o vasta experienta in retail. Materialele cuprind sfaturi, idei pentru o mai buna comunicare a retailerilor cu clientii lor 

SHOPPING BASKET

analiza lunara de preturi realizata de Progresiv iti ofera reperele de pret din IkA ale brandurilor lider la produse proaspete si produse alimentare si nealimentare ambalate

RELATIA FURNIZOR – COMERCIANT TRADITIONAL

rubrica inaugurata in 2011, contine interviuri cu directorii de vanzari responsabili de comertul traditional, care aduc informatii foarte utile pentru retailerii autohtoni

 

 

PROIECTE EDITORIALE

Ghidul practic pentru comercianti este un instrument util in businessul comerciantului traditional. Acesta incearca sa raspunda nevoilor detailistilor, oferindu-le solutii practice ti sfaturi utile in activitatea de zi cu zi.

 

GHID PRACTIC PENTRU COMERCIANTI 

editia a 2-a 

Septembrie 201

 

 

Ghidul cuprinde articole despre: layout de magazin, sortimentatie, management de magazin, marketing si comunicare, dotari si tehnologii pentru magazine, resurse umane, distributie si logistica precum si catalogul furnizorilor pentru cele mai importante categorii din comertul traditional.

SUPLIMENTE 

Suplimentele sunt instrumente de lucru utile ce acopera atat categorii de produse, cat ti domenii conexe industriei. Sunt distribuite impreuna cu revista Progresiv, in acelasi tiraj de 26.000 de exemplare.

DOTARI PENTRU MAGAZINE

editia a 8-a

Martie 2012

 

 

ESTIVAL

editia a 5-a

Iunie 2012 

 

PRODUSUL ANULUI

editia a 4-a

August 2012 

 

OFERTE DE SARBATORI

editia a 5-a 

noiembrie 2012

 

 

 

De ce sa te promovezi in proiectele editoriale Progresiv?

 

  • Deoarece clientii tai le considera utile si iau decizii privind achizitionarea de produse, echipamente sau servicii pe baza informatiilor din aceste proiecte;
  • Pentru ca mesajul tau ajunge exact acolo unde tintesti;
  • Pentru ca sunt instrumente de lucru pe care comerciantii le folosesc in munca lor;
  • Pentru ca beneficiezi de costuri de promovare mai mici. 

 

Tracking Popular Content