Ediție limitată de odorizante marca Bref
Bref, brand deținut de Henkel, lansează pe piață un concept îndrăzneț, prin ediția limitată #MeTime. Portofoliul este completat temporar de patru noi odorizante de toaletă, parfumate, cu vizualuri vesele și colorate.
„Music lover”, este versiunea cu parfum de iasomie și magnolie, în timp ce „News junkie” este odorizantul cu parfum de lotus și bamboo. O a treia opțiune, numită de producător „queen of talk” are parfum de lavandă, iar ultima versiune disponibilă în ediția limitată Bref este „mail checker”, un odorizant de toaletă în varianta Ocean.
Tehnologia Power Aktiv oferă curățenie și prospețime de la primul până la ultimul jet de apă, prin patru beneficii funcționale: spuma de curățare, anti-depuneri de piatră, extra prospețime și protecție împotriva murdăriei.
Totodată, noua ediție limitată are la bază Tehnologia Color Aktiv, ce oferă vasului de toaletă curățare vizibilă cu fiecare jet de apă, lăsând apa colorată și proaspătă.