D’aucy continuă campania cu chef Cătălin Scărlătescu

D’aucy continuă campania de promovare a gamei d’aucy Al Vapore cu chef Cătălin Scărlătescu, proiectul urmând să se desfășoare pe tot parcursul anului 2019 în online și social media, cu o puternică susținere BTL. D’aucy continuă campania cu chef Cătălin Scărlătescu

”Gama d’aucy Al Vapore se înscrie în categoria acelor produse cu rezultate imediate – gust bun, economie de timp, dar care reprezintă și investiții pe termen lung în sănătate și starea de bine, datorită beneficiilor pe care le oferă”, au precizat reprezentanții companiei. 

Toate acestea sunt comunicate printr-o nouă campanie cu Chef Scărlătescu, ambasadorul brandului d’aucy începând cu anul 2017, țintind consumatorul cu obiceiuri moderne de consum, dinamici, ale căror tendințe culinare sunt simplitatea și viteza, fără a renunța însă la calitate. Chef Scărlătescu punctează unicitatea pe piața locală și pune în valoare, printr-o nouă serie de video-uri cu rețete, calitățile produselor d’aucy Al Vapore.

Grupul francez d’aucy produce o mare varietate de legume Al Vapore în diferite gramaje 150/340/2120 gr: linte, năut, fasole roșie, mazăre foarte fină, sfeclă, porumb, amestec mexican,  precum și recent lansatele quinoa, soia boabe și grâu spelta la conserve de 150 gr.

 

O nouă promoție națională marca Salatini
O nouă promoție națională marca Salatini
Salatini lansează o nouă promoție națională: „Marchează premiu după premiu în Campionatul Salatini!”. Campania promoțională se...
Campanie promoțională de la Zuzu Dolce
Campanie promoțională de la Zuzu Dolce
În luna dragostei, Zuzu Dolce le aduce consumatorilor experiența dulce și premii care îi răsfață. În perioada 4 februarie – 17 martie,...
 Un produs nou în portofoliul Zarea
Un produs nou în portofoliul Zarea
Zarea, unul dintre cei mai importanţi jucători din categoria băuturilor spirtoase, lansează pe piață vinarsul Zarea 1912 XO, o băutură...
Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola intră pe o nișă de piață
Agricola își extinde portofoliul și lansează Cocoșel de Pădure, primul pui de tip coquelet proaspăt românesc. ”Vorbim despre un pui cu...
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland lansează o nouă marcă proprie de produse fără gluten și fără lactoză
Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: „K-free”, destinată celor care au intoleranță la...
Promoție națională pentru brandul La Festa
Promoție națională pentru brandul La Festa
La Festa s-a pregătit pentru sezonul rece și va lansa începând cu 13 decembrie 2018 promoția națională „Eleganță pe gustul La Festa”....