Danone aduce pe piața locală o nouă gamă de iaurturi, cu o formulă îmbogățită cu vitamina C

Actimel, brand al companiei Danone, aduce pe piața locală o nouă gamă de iaurturi, cu o formulă îmbogățită cu vitamina C, pentru a oferi consumatorilor un produs mai puternic pentru susținerea sistemului lor imunitar. Gama conține 3 arome: Actimel Afine și Mure, Actimel Cireșe și Acerola și Actimel Rodie și Afine, produsele fiind deja disponibile în magazine. Danone aduce pe piața locală o nouă gamă de iaurturi, cu o formulă îmbogățită cu vitamina C

În contextul ultimului an, brandul Actimel și-a propus să fie cât mai aproape de consumatori, pentru a-i încuraja să facă față noilor provocări aduse de pandemie. Astfel, noile variante Actimel sunt îmbogățite cu vitaminele B6 și D și conțin peste 20 de miliarde de fermenți L Casei Danone, care ajută la susținerea sistemului imunitar. În plus, acestea nu conțin gluten, coloranți sau conservanți.

Actimel a început introducerea pe ambalajul său a etichetei Nutri-Score, recent adusă de Danone și în România. Acestea este plasată pe partea frontală a ambalajelor produselor și face parte din demersurile companiei de a încuraja o alimentație echilibrată. Deocamdată, eticheta Nutri-Score se găsește pe gamele Actimel: căpșună, multifruit și fructe de pădure .

În continuare, Danone va adăuga eticheta Nutri-Score și pe ambalajul celorlalte branduri din portofoliul său. Nutri-Score este un sistem de etichetare nutrițional dezvoltat de oameni de știință francezi, iar schema cuprinde 5 scale marcate cu diferite culori și litere, de la verde închis la roșu și litere de la A la E. Aceasta aduce informații suplimentare față de eticheta clasică cu valorile nutriționale, pentru a ajuta consumatorii să înțeleagă mai ușor informațiile despre valoarea nutritivă a produselor și să facă alegeri conștiente, pentru o alimentație echilibrată.

Splat Special în portofoliul Orbico
Splat Special în portofoliul Orbico
Orbico își extinde permanent portfofoliul și împreună cu partenerul Splat oferă consumatorilor produse de îngrijire orală de ultimă...
 Ambalaj nou pentru Pilsner Urquell
Ambalaj nou pentru Pilsner Urquell
Pilsner Urquell introduce pe piață un nou ambalaj, cu un design mai premium, păstrând în continuare gustul autentic consacrat și tradiția...
HEINEKEN România lansează Birra Moretti Zero
HEINEKEN România lansează Birra Moretti Zero
La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru...
 Farmec relansează gama Gerovital Sun
Farmec relansează gama Gerovital Sun
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea gamei de produse Gerovital Sun. Gama vine cu noi formulări all-season,...
Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool
Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează două noi arome de vară -  Summer Cool Beach Neon, cu aromă de...
Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Gliss continuă seria de inovații în materie de îngrijire a părului și a lansat un nou produs eficient și practic, indiferent de tipul de păr...