FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze

Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze

Cotnari, unul dintre liderii pieței de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești ca Tămâioasa Românească, Feteasca Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioacă de Bohotin.

Compania anunță că procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an și a plecat de la studii de consumator care au dus la concluzia că este nevoie de o schimbare majoră.

De altfel, etichetele gamei Cotnari erau neschimbate din anul 1997.

„Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticlă nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioacă de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca răspuns la tendințele de consum din piață”, anunță reprezentanții companiei.

Toate noutățile vor fi comunicate printr-o nouă platformă – „Viața de Cotnari”.

„Vinul înseamnă prietenie, tradiție, pasiune, poezie, înțelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane. Platforma „Viața de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calități ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game)”, completează Constantin Deleanu, Președintele Cotnari SA.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content